728 x 90

دیلی استار:‌ رودی جولیانی: این رژیم ایران بزرگترین خطر برای آزادی در جهان است

رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
دیلی استار: یکی از مشاوران ترامپ هشدار داد رژیم ایران بزرگترین تهدید آمریکا در حال حاضر و بزرگترین خطر برای آزادی در جهان است.

دیلی استار، روز شنبه طی مقاله‌یی اظهارات رودی جولیانی در گردهمایی پاریس را منعکس کرد و نوشت:‌ رودی جولیانی که در برابر گردهمایی در پاریس در اوایل این ماه صحبت می‌کرد گفت رژیم ایران تهدید بزرگتری از، هم کیم جانگ اون و هم پوتین است.
آقای جولیانی در یک گردهمایی در پاریس شرکت کرد که توسط سازمان مجاهدین خلق ایران که بزرگترین و فعالترین جنبش اپوزیسیون این رژیم است، سازماندهی شده بود.
این سازمان که در پاریس مستقر است، از یک نظام سیاسی کاملاً سکولار در کشوری که تندروهای اسلامی در قدرتند، حمایت می‌کند.
آقای جولیانی گفت، رژیم ایران بزرگترین دشمن ما است، این رژیم، خوفناک‌ترین دشمن ما است. این رژیم بزرگترین خطر برای آزادی در جهان است. خطر درازمدت ما رژیم ایران است. رژیم ایران تهدید بزرگتری نسبت به کره شمالی است. این رژیم در حال گسترش به یک امپراطوری است در حالیکه کره شمالی مهار شده است...
تنش میان آمریکا و کره شمالی از هر زمان دیگری بالاتر است. این کشور مرموز به‌طور مکرر تهدید کرده است که آمریکا را با تسلیحات اتمی هدف قرار خواهد داد... اما آقای جولیانی که در زمان حملات 11سپتامبر شهردار نیویورک بود هشدار داد که سقوط رژیم ایران از طریق اقدام نظامی نمی‌تواند محقق شود. او گفت که این کار از طریق یک انقلاب مردمی در داخل این ابرقدرت خاورمیانه‌ای صورت خواهد گرفت و آمریکا تنها از طریق تحریمهای اقتصادی می‌تواند به محقق شدن آن کمک کند.
اظهارات او در حالی به‌عمل می‌آیند که سازمان مجاهدین خلق ایران بار دیگر جامعه بین‌المللی را متهم به نادیده انگاشتن تهدید جهانی از سوی رژیم ایران کرد.
آقای جولیانی گفت به‌دلیل این‌که سه چهارم تجارت عمده جهانی از طریق بانکهای آمریکایی انجام می‌شوند، می‌توان رژیم ایران را بلحاظ مالی تا آنجا تحت فشار قرار داد که جرقه یک قیام عمده در این کشور را بزند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85190515-7611-419d-bc9b-f65bb321ab21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات