728 x 90

اخبار آلمان,شوراى اروپا,فرانسه,

فرانسه و آلمان جتهای جنگنده مشترک اروپایی می‌سازند

-

طرح ساخت هواپیمای مشترک آلمان و فرانسه
طرح ساخت هواپیمای مشترک آلمان و فرانسه
آلمان و فرانسه در چارچوب همکاریهای گسترده در عرصه پروژه‌های تسلیحاتی قصد دارند نسل جدیدی از جت‌های جنگنده را جایگزین جنگنده‌های کنونی خود کنند. طرح نهایی این پروژه اواسط سال آینده میلادی به پایان می‌رسد.

آنگلا مرکل گفت نسبت به ایده وزارت دارایی منطقه یورو نیز روی گشاده‌ای خواهد داشت.

هر دو کشور فرانسه و آلمان علاقه دارند روابط خود را در زمینه‌های دفاعی، مبارزه با تروریسم و بنیادگرایی و مهاجرت عمیق‌تر کنند.

امانوئل ماکرون: هدف از این هواپیمای جنگی در ابتدا تحقیقات مشترکی است تا ارتشهای ما بتوانند با هم از آن استفاده کنند. من به شما اطمینان می‌دهم که این انقلابی قدرتمند است.

آنگلا مرکل نیز در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد ایجاد وزارت دارایی در منطقه یورو گفت من شخصاً با این ایده موافق بوده‌ام ولی سؤال این است که چطور این وزارت را ایجاد کنیم. در مجموع من علیه بودجه اروپا نیستم. در سال ۲۰۱۲ من یک بودجه کوچک در منطقه یورو را پیشنهاد کردم که موفق نشد ولی الآن خوشحالم که دوباره این موضوع روی میز آمده است.

آلمان و فرانسه در عین‌حال قصد همکاری گسترده‌یی را در عرصه پروژه‌های تسلیحاتی در دهه آینده میلادی دارند. هر دو کشور پس از نشست مشترک شورای وزیران‌شان در روز پنجشنبه در پاریس این خبر را اعلام کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e782d6af-6521-4410-985d-c734d1fc1dc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات