728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) و کاسپین در خیابان فاطمی تهران

-

تجمع اعتراضی مالباختگان کاسپین مقابل بانک مرکزی در تهران - آرشیو
تجمع اعتراضی مالباختگان کاسپین مقابل بانک مرکزی در تهران - آرشیو
غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) و کاسپین روز شنبه 24تیر 96مقابل دادسرای رژیم در خیابان فاطمی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به شکایات خود شدند.

بنا‌ به گزارش رسانه‌های حکومتی تجمع‌کنندگان پارچه نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که روی آنها نوشته شده بود: «مؤسسه آرمان پول ما را برگرداند»، «دروغی دیگر از بانک مرکزی؛ ساماندهی 90درصد سپرده‌گذاران مؤسسه مجاز کاسپین بدون پرداخت حتی یک ریال پول».
تجمع‌کنندگان همچنین شعارهایی علیه بانک مرکزی دادند.

بیشتر بخوانید:‌
اعتراضات مردمی علیه دزدی این دو مؤسسه حکومتی طی یک ماه اخیر:‌
روز پنجشنبه 22تیر در گچساران غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) برای چندمین بار در مقابل شعبه‌این مؤسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی و حل مشکلات سپرده‌های خود شدند.

روز سه‌شنبه ۲۰تیر 96همزمان با تجمع غارت‌شدگان مؤسسه حکومتی توسعه (آرمان) در اعتراض به غارت سپرده‌های خود توسط این مؤسسه حکومتی وابسته به سپاه پاسداران؛ کارگران پتروشیمی ایلام نیز در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب افتاده، مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

روز سه‌شنبه ۲۰تیر 96 در شوشتر غارت‌شدگان توسعه (آرمان) مقابل فرمانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند.

روز سه‌شنبه 19تیر 96 درشوشتر غارت‌شدگان توسعه (آرمان) مقابل فرمانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند.

و در نیشابور نیز روز سه‌شنبه 19تیر 96یک خانم معترض به غارتگری مؤسسه کاسپین و به‌دلیل شدت فشار وارده در مقابل این مؤسسه به اغما رفت.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در رشت:
غارت‌شدگان کاسپین در رشت صبح روز دوشنبه 19تیر همزمان با تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین در تهران، مشهد و نیشابور تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان پس از راهپیمایی در مقابل شعبه کاسپین در این شهر تجمع کردند.

از صبح روز دوشنبه 19تیر غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مشهد؛ در خیابان کوهسنگی مقابل دادسرای رژیم در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان شعار می‌دادند: صدا و سیمای ما حامی دزدها شده

نیروهای سرکوبگر انتظامی با تجمع‌کنندگان درگیر شدند و ضمن بی‌حرمتی به زنان معترض لباس آنان را پاره کردند. زنان فریاد می‌زدند ننگ ما پلیس ما

همچنین جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران روز یکشنبه ۴تیر در مقابل این مؤسسه در میدان آرژانتین در تهران تجمع کرده و با شعار کاسپین کاسپین پول ما را پس بده خواستار پس گرفتن اموال به غارت رفته خود بودند'.

چهارشنبه ۳۱خرداد 96غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در خیابان کوهسنگی مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

چهار‌شنبه ۳۱خرداد 96مالباختگان خشمگین مؤسسه ورشکسته کاسپین که در یکی از شعب آن در رشت تجمع کرده‌ بودند شعار «مرگ بر دزد» سر دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4073d73f-e2a1-460e-8d10-8487062d8ef4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات