728 x 90

سوز و گداز امام جمعه‌های خامنه‌ای از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

گرد همایی بزرگ مقاومت ایران
گرد همایی بزرگ مقاومت ایران
در ادامه سوز و گدازهای رژیم ولایت فقیه از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، آخوند محمودی، امام جمعه خامنه‌ای در ورامین گفت: برخی مقامات آمریکا به صراحت نظام را مانع اهداف خود عنوان می‌کنند، و صحبت از تغییر نظام به میان می‌آورند، و از طرفی در فرانسه همایش مجاهدین برگزار می‌شود و دولت فرانسه از آنان حمایت می‌کنند؛ اما این افراد باید بدانند که مردم، ماهیت آمریکا و حامیان مجاهدین را به خوبی می‌دانند.
 
آخوند محمودی امام جمعه خامنه ای در ورامین
 
          آخوند محمودی امام جمعه خامنه ای در ورامین
امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل هم از «میزبانی اروپا و آمریکا برای مجاهدین و خارج کردن نام آنها از لیست تروریستها و دعوت آنها از مریم رجوی در پارلمان اروپا و کنگره آمریکا» به‌شدت سوز و گداز کرد.
 
آخوند حسن عاملی امام جمعه خامنه ای در اردبیل
 
       آخوند حسن عاملی  امام جمعه خامنه ای در اردبیل
 
امام جمعه خامنه‌ای در قزوین نیز گفت: فتنه سال ۷۸که سپس فتنه ۸۸را همراه خود کرد نقشه تمام عیار دشمنان استکباری و منافقان داخلی و خارجی برای نابودی جمهوری اسلامی بود... اما هنوز باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
 
آخوند عبدالکریم عابدینی امام جمعه خامنه ای در قزوین
 
آخوند عبدالکریم عابدینی  امام جمعه خامنه ای در قزوین
آخوند رجایی نیز در نماز جمعه سمیرم با غیظ و سوزش گفت: دولت جدید فرانسه برای تشکیل جلسه (مجاهدین) در پاریس اجازه داد. هر گونه حمایت و همکاری با مجاهدین محکوم  است.
 
 
 آخوند رجایی پور امام جمعه خامنه ای در سمیرم
 
 
                      آخوند رجایی پور  امام جمعه خامنه ای در سمیرم
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8291c356-d0da-49ce-adff-a211d613319f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات