728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,سوريه,

فرمانده سابق کلاه سبزها:‌ رژیم ایران و متحدانش صدها هزار نفر را قتل‌عام کردند

-

مایکل والتز، فرمانده سابق کلاه سبزها
مایکل والتز، فرمانده سابق کلاه سبزها
مایکل والتز، فرمانده سابق کلاه سبزها و مشاور پیشین معاون رئیس‌جمهور آمریکا دیک چینی در امور ضدتروریست می‌گوید رژیم ایران و متحدان آن صدها هزار نفر را قتل‌عام کردند.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 23تیر 96: به نظر می‌رسد آتش‌بسی که در سوریه میان آمریکا و روسیه مورد توافق قرار گرفته پر از چالش است، به‌خصوص وقتی در نظر بگیرید که آمریکا از رزمندگان سوری که با دیکتاتوری اسد می‌جنگند حمایت می‌کند و روسیه نیز از بشار اسد پشتیبانی می‌کند. تنها زمینه مشترکی که آمریکا و روسیه در جنگ داخلی سوریه دارند این است که هر دو مخالف داعش هستند. با توجه به این واقعیت، آیا شما اطمینان دارید که این آتش‌بس دوام خواهد آورد؟

 

 مایکل والتز، فرمانده سابق کلاه سبزها: باید صبرکرد و دید... من نسبت به روسها و همکاری با آنها در سوریه بسیار مشکوک هستم زیرا فراموش نکنید که روسیه، رژیم ایران، حزب‌الله و اسد در پرونده سوریه، یک کلیت به هم پیوسته برای معامله کردن محسوب می‌شوند. آنها صدها هزار نفر را قتل‌عام کرده‌اند و مردم خودشان را با گازهای سمی مورد حمله قرار داده‌اند. نکته مهمی که وجود دارد این است که این آتش‌بس میان آمریکا، روسیه و اردن است و رژیم ایران و حزب‌الله و شبه‌نظامیان محلی آنها را شامل نمی‌شود. باید دید چه می‌شود، اما فکر می‌کنم رژیم ایران و حزب‌الله به سختی تلاش خواهند کرد نقاطی که داعش از دست می‌دهد را بگیرند و آن هلال شیعی را که رژیم ایران خواستار آن است، از تهران تا عراق تا سوریه و تا لبنان به‌وجود آورند.

علاوه بر این روسها می‌گویند پلیس نظامی آنها، نیروی مانیتور کننده آتش‌بس خواهد بود اما ما و هم‌پیمانان ما، پیشتر گفته‌ایم مطلقاً نه. در نتیجه، هنوز باید روی جزییات این آتش‌بس کار کرد.

روسها در حال حاضر میلیاردها دلار سلاحهای پیشرفته به ایران می‌فروشند و رژیم ایران هم هزینه این سلاحها را از محل وجوهی که ما از بابت توافق اتمی آزاد کردیم، می‌پردازد. اما اگر روسها بخواهند از ایران در سوریه فاصله بگیرند... و مایل باشند که دست از اسد بکشند، قیمتی طلب خواهند کرد زیرا آنها هرگز به‌طور مجانی دست از چیزی نمی‌کشند. من نمی‌دانم که این قیمت چه خواهد بود، آیا اوکراین خواهد بود، آیا کریمه یا کشورهای بالتیک خواهد بود... باید صبر کرد و دید...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03b166bc-47cd-4aac-b375-2eb9abfacfd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات