728 x 90

فقر در ایران,

کولبر بدون پاـ انتهای جنایت

-

یونس فیضی کولبر بدون پا
یونس فیضی کولبر بدون پا
روز چهارشنبه ۲۱تیرماه ۹۶ وقتی عکس یونس فیضی از پیرانشهر در سایت‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یونس بدون داشتن پا کولبری می‌کند به این رژیم سراپا نکبت لعنت کردم می‌گویند که وقتی یک رژیمی در حال سقوط است همه چیز در منتهای خود قرار می‌گیرد. در این رژیم نیز همین را شاهد هستیم که از یک طرف پول مردم ایران را در مؤسسه‌های ریز و درشت که توسط سپاه پاسدران درست شده می‌گیرند و با این پول‌ها سلاح می‌سازند و می‌فرستند سوریه و عراق و یمن و بحرین و... . تا کودکان این کشورها را بکشند از طرف دیگر همین مالباخته‌ها را آن‌قدر سر می‌دوانند و سرکوب می‌کنند که دیگر کسی صدایش درنیاید. از یک طرف هر روز بساط دار و درفش و شلاق زدن و قطع دست و پا و چشم در آوردن را در خیابانها برقرار می‌کنند از آن طرف برای حفظ نظام ننگین با توتال قرار داد حراج ثروتهای ملی مردم ایران را می‌بندند و زنگنه وزیر نفت آخوند شیاد روحانی رک و پوست کنده تو مجلس ارتجاع می‌گوید «قرارداد با توتال قبل از هر چیز امنیتی است». در جنگ باندی هم پاسدار تروریست و قاتل کودکان سوری و عراقی قاسم سلیمانی در چهلمین روز به‌درک واصل شدن یک جنایتکار دیگر مثل خودش به نام شعبان نصیری از سرکردگان نیروی تروریستی قدس گفت: «مقام معظم رهبری تأکید داشتند دولت جمهوری اسلامی ایران از هر گونه کمکی به عراق دریغ نکند. بر همین اساس وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران سه شیفت برای عراق سلاح تولید و ارسال می‌کرد». از آن طرف رئیس‌جمهور ارتجاع در جنگ و جدال باندی که پس از نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری به اوج جدیدی رسیده است و دارد به مرحله حذف فیزیکی همدیگر نزدیک می‌شود برای این‌که بتواند در جنایت روی دست قاسم سلیمانی بلند شود گفت: «در سخت‌ترین شرایط اقتصادی دولت به عراق کمک کردیم، وقتی ما می‌گوییم کمک به عراق، برخی فکر می‌کنند که فقط فداکاری جانی است که البته درست است عده‌یی با جان فداکاری می‌کنند، باید از آنها قدردانی کنیم اما حقوق و سلاح آنها را چه کسی تأمین می‌کند؟»

بعد هم گفت: «چه کسی پول تمام سلاحی را که عراق نیاز داشت تأمین کرد. نیازهایی که مردم سوریه داشتند پولش را در شرایط تحریم چه کسی تأمین کرد؟».

حالا یک بار دیگر به عکس یونس نگاه کنید در این رژیم همه چیز به منتهای خود رسیده است.

                                                                                     میرزآقا از تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25107366-94c5-4a13-9528-f576aa53c8b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات