728 x 90

خودکشی در ایران,

خودکشی دو مرد جوان در اهواز

-

رواج خودکشی در حاکمیت ننگین آخوندی
رواج خودکشی در حاکمیت ننگین آخوندی
بنا‌ به گزارشات رسیده دو مرد جوان امروز پنجشنبه 22تیر 96 دراهواز با حلق‌آویز کردن خود اقدام به خودکشی کردند که متأسفانه هر دو جوان جان باختند.

شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس خوزستان با اعتراف به این دو خودکشی گفت ”ساعت ۰۹:۱۴امروز یک مرد جوان 30ساله در منزل مسکونی خود در خیابان خادم منطقه پردیس اهواز خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان باخت و در حادثه دیگری ساعت ۱۱:۳۸امروز یک مرد جوان 25ساله در پارک جنگلی ملاثانی با حلق‌آویز کردن خود اقدام به خودکشی کرد که متأسفانه جان باخت“.

بیشتر بخوانید

خاطر نشان می‌شود در حاکمیت پلید آخوندی فشار فقر و بیکاری و سرکوب باعث افزایش آمار خودکشی در بین اقشار مختلف جامعه است.

با اشاره ای کوتاه به خودکشی هایی که کمتر از دو هفته در ایران صورت گرفته است می توان به عمق این فشارها پی برد.

خودکشی مرد ۳۵ساله در دزفول
 
خودکشی مرد ۳۵ساله در دزفول

 

روز پنجشنبه ۱۵تیر. مرد ۳۵ساله در کوی پیام نور دزفول دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت. انجام شد. علت خودکشی این مرد ۳۵ساله مشکلات خانوادگی عنوان شده است.

خودکشی دختر ۱۵ساله در شهر لاهیجان
 
خودکشی دختر ۱۵ساله در شهر لاهیجان
 
یک دختر 15ساله لاهیجانی به قصد خودکشی روز 14تیر 96خود را از روی پل بازکیاگوراب لاهیجان‌ به پایین پرت کرد و روی یک خودروی عبوری افتاد. وی هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

همچنین روز چهارشنبه 14تیر نیز دختر ۱۵ساله اهوازی با پریدن به داخل رود کارون با هدف خودکشی به زندگی خود پایان داد.

پزشکی قانونی رژیم اخیراً سهم نوجوانان ایرانی تحت حاکمیت ننگین آخوندی از خودکشیهای سالانه در کشور را بیش از ۷درصد اعلام کرده بود.

خودسوزی زنی در آمل
 
خودسوزی زنی در آمل
 
بنا‌ به گزارشهای دریافتی ساعت 2و 30دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ۱۳تیر ماه 96؛ یک خانم 36ساله در یکی از روستاهای آمل با ریختن بنزین به روی خود دست به خودسوزی زد.

تحقیر و سرکوب در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌خصوص جوانان و زنان و نیز فقر بی‌سابقه باعث افزایش خودکشی در بین زنان جوانان شده است.

خودکشی دکتر داروساز روانسری

یک پزشک اهل روانسر به نام ”حمید مظفری“ فرزند ملا محمد رشید، اقدام به خودکشی کرد و جانش را از دست داد.
این پزشک روز سه‌شنبه ٦تیر 96، از طریق حلق‌آویز کردن به زندگی خود خاتمه داد، اما تاکنون دلیل یا دلایل خودکشی وی معلوم نشده است.
حمید مظفری ٣٢ ساله و دکتر داروساز بود که مدرک تحصیلی خود را در دانشگاه اصفهان با نمره عالی اخذ کرده بود.
خاطر نشان می‌شود از ابتدای سال 96 تا کنون بیش از 37تن که بیشتر آنها جوان بودند در شهرهای مختلف از جمله مشهد، آبادان، ایذه در خوزستان سردشت، جوانرود، لنگرود، بهشهر، اهر، شیراز، مریوان، بابل و آمل خودکشی کردند. فقر و بیکاری، فشار و سرکوب در ایران تحت حاکمیت آخوندی باعث افزایش موارد خودکشی بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9db9ce55-0b63-4b90-a27a-7ff2f1574fc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات