728 x 90

اخبار مصر,

مانور مشترک دریایی مصر و فرانسه

-

مانور مشترک مصر و فرانسه
مانور مشترک مصر و فرانسه
سرهنگ تامر الرفاعی، سخنگوی ارتش مصر روز دوشنبه 19تیر 96 با انتشار اطلاعیه‌ای از شروع برگزاری مانور دریایی مشترک «کلئوپاترا 2017» با همکاری نیروی دریایی این کشور و فرانسه در آبهای دریای مدیترانه و دریای سرخ و در چارچوب روابط مشترک و همکاری استراتژیک و نظامی خبر داد.

تکنیک‌های حمله‌یی و دفاعی ارتش دو کشور، نحوه مدیریت آنها، کنترل کشتیهای مشکوک، تأمین امنیت یگانهای دریایی با استفاده از سلاح های پدافند هوایی و فرود کارکنان دریایی و تجهیزات آنها به ساحل در این مانور تمرین خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، در این مانور دو فروند ناوهلیکوپتربر میسترال ساخت فرانسه، ناوچه‌های دو کشور، ناوهای جنگی شناسایی و ضد زیر دریایی، جنگنده‌های F-16مصر شرکت کردند. این مانور چندین روز به طول خواهد انجامید.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن عبدالفتاح السیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور مصر در ژوئن 2014 تاکنون فرانسه نیز همانند آمریکا و روسیه در ردیف کشورهایی قرار گرفته که بیشترین میزان فروش سلاح به مصر داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/519c705c-171f-49f4-be8a-8c8274a7ad27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات