728 x 90

تشدید سرکوب ,مجازات شلاق زدن,

شلاق زدن در ملأعام در قوچان

-

اقدام شنیع و ضدانسانی شلاق زدن
اقدام شنیع و ضدانسانی شلاق زدن
بنا‌ به گزارشهای دریافتی مأموران جناتکار دستگاه قضاییه رژیم آخوندی در قوچان روز دوشنبه 19تیر در یک اقدام شنیع و ضدانسانی 7نفر را در ملأعام و در مقابل چشمان مردم شلاق زدند. این اقدام ضدانسانی مورد تنفر و انزجار عابران و حاضران قرار گرفت.
 
بیشتر بخوانید:

دستگیری ۹۰نفر و شلاق زدن ۲۰نفر در قزوین

آخوند دژخیم اسماعیل صادقی نیارکی دادستان رژیم در قزوین روز شنبه 20خرداد 96خبر از دستگیری 90نفر و شلاق زدن 20نفر در قزوین را داد.

این آخوند جنایتکار در بیان این اقدام سرکوبگرانه گفت: ”تا کنون قریب به ۹۰پرونده برای افراد روزه‌خوار تشکیل گردیده که از این تعداد ۲۰پرونده در روز دستگیری با صدور کیفرخواست به شعبه‌ ویژه‌یی که به همین منظور در دادسرا مستقر است ارسال و در همان روز به‌صورت ویژه به پرونده اتهامی آنان رسیدگی و مرتکبین به شلاق و جزای نقدی محکوم و حکم صادره نیز به مرحله اجرا در آمده است“.

این اقدامهای سرکوبگرانه که به‌منظور تشدید فضای ارعاب در جامعه صورت می‌گیرد بیش از هر چیز نمایانگر ناتوانی نظام از هم گسیخته ولایت فقیه در مقابله با بحرانهای فزاینده گریبانگیرش به‌ویژه اعتراضات مردم به جان آمده ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e0b7dfb-89f8-4585-a6df-c24f98189f12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات