728 x 90

اخبار اعتراضى,اخبار حوادث,

کشته و زخمی شدن ۱۲کارگرفصلی در فسا

-

حادثه دردناک در شهرستان فسا
حادثه دردناک در شهرستان فسا
بر اثر واژگونی وانت بار نیسان در روستای امیرحاجیلوی بخش شده و قره بلاغ در شهرستان فسا متآسفانه 11کارگر فصلی مجروح شدند و یک کارگر جان باخت.

این کارگران فصلی برای کار در بخش ششده و قره بلاغ به این منطقه عزیمت کرده بودند که به علت واژگونی وانت دچار حادثه شدند.
 
اعتصاب کارگران معدن کوشک بافق

بیشتر بخوانید:

کشته و زخمی شدن سه کارگر حین کار

سه کارگر زحمتکش روز گذشته سه‌شنبه 23خرداد 96حین کار و بر اثر نبود حداقلهای ایمنی در کار کشته و زخمی شدند. حوالی ساعت 15روز گذشته سه‌شنبه 23خرداد 96یک کارگر جوان حین کار در معدن کوشک بافق بر اثر اصابت سنگ به سرش متأسفانه جان باخت. وی رضا گنجی 26ساله و اهل بهاباد یزد بود.
 
کشته شدن یک کارگر در حادثه معدن کوشک بافق
 کشته شدن یک کارگر در حادثه معدن کوشک بافق

در حادثه دیگری در اثر تخریب دیوارهای ضلع شمالی یک زمین گودبرداری شده در حوالی میدان هروی، خیابان وفامنش در تهران، یک کارگر 27ساله در زیر آوار رفت و متأسفانه جان باخت و کارگر 23ساله دیگری به‌شدت مصدوم شد.

مرگ کارگران حین کار در محیطهای کار به علت نبود حداقل‌های ایمنی در ایران تحت حاکمیت غارت و چپاول آخوندی به امر روزمره تبدیل شده است.

گزارش اداره سازمان پزشکی قانونی در تاریخ 24اردیبهشت 96حاکی است که در سال گذشته یکهزار و 623مرد و 22زن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با سال 1394که آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 494نفر بود، ۱۰.۱درصد افزایش یافته است.

این گزارش دولتی به تنهایی عمق فاجعه را نشان می‌دهد. در حاکمیت پلید آخوندی که غارت و چپاول ثروتهای ملی به میزان میلیاردی توسط ایادی رژیم انجام می‌شود نبود حداقلهای ایمنی برای کارگران زحمتکشی که با حقوق ماهیانه اندک گذاران زندگی می‌کنند، امری طبیعی است، زیرا دیگر بودجه‌یی برای پرداختن به حداقلهای ایمنی برای کارگران نمی‌ماند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f914c32c-ba32-4e95-a3d6-1a0d9f6b2578"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات