728 x 90

اخبار خاورمیانه,اخبار آمريكا,سوريه,اخبار عراق,

مأموریت ناو هواپیمابر آمریکا در مدیترانه

-

ناو هواپیمابر یواس‌اس ‌جرج‌ دبلیو‌ بوش
ناو هواپیمابر یواس‌اس ‌جرج‌ دبلیو‌ بوش
بخش اعظم عملیات نظامی آمریکا در عراق و سوریه از ناوهای هواپیمابر صورت می‌گیرد. گزارشی از سی.ان.ان 17تیر 96:
بر فراز آسمان عراق و سوریه مأموریت دیگری برای شکست داعش در جریان است که به فرماندهی ناوهواپیمابر یو.اس.اس.جرج دبلیو بوش هدایت می‌شود، ناو هواپیمابری که به‌لحاظ تکنولوژی یک شاهکار صنعتی است.سی.ان.ان دسترسی ویژه به این ناو پیدا کرده است.

خبرنگار سی.ان.ان از ناوهواپیمابر: آنها چهره‌های نادیده جنگ علیه داعش می‌باشند، خلبانان جنگی آمریکا، در ارتفاع 30000پایی در آسمان، پوشش هوایی را برای نیروها در زمین تأمین می‌کنند.

به ما امکان دسترسی ویژه به ناو هواپیمابر یو.اس.اس جرج‌ دبلیو بوش داده شد که محل نیروی ضربتی بیش از 40جنگنده اف18 و خلبانانی است که با آنها پرواز می‌کنند.

ما اکنون روی سکو قرار داریم، با نگاهی به اطراف می‌توانید قدرت آتش انبوهی را که در اطراف ما قرار دارد ببینید. این پیشرفته‌ترین کشتی در ناوگان نیروی دریایی آمریکاست و درست در کنار من از روی این سکوی پرواز، روزانه بین 12 تا 20پرواز علیه داعش انجام می‌دهند.

... این کشتی مانند یک شهر کوچک اداره می‌شود که برق آن توسط دو رآکتور اتمی تأمین می‌شود. این ناو با 5000خدمه‌ای بر روی عرشه، همیشه فعال است.

ارتش می‌گوید با پروازهایی که در طول روز و شب با نور مادون قرمز جریان دارد، خلبانان بیش از یک میلیون پوند بمب در عراق و سوریه ریخته‌اند.

یک افسر ناو هواپیمابر: در ته خط ما باید مطمئن شویم که بمبها را در مواضع صحیحی برای از بین بردن داعش می‌ریزیم.

 

بیشتر بخوانید:

فاکس نیوز: رژیم ایران بزرگترین تهدید برای ثبات خاورمیانه

ناو هواپیمابر جرج دبلیو بوش آمریکا در خلیج‌فارس مستقر شده است. مأموریت این ناو علاوه بر جنگ با داعش تحت نظر گرفتن رژیم ایران و ماجراجوییهای آن است.

تلویزیون فاکس‌نیوز 28فروردین 96: یک ژنرال ارشد آمریکایی نگرانی در مورد رژیم ایران را مطرح کرد و به قانونگذاران گفت این رژیم بزرگترین تهدید درازمدت برای ثبات در خاورمیانه است...

گزارشگر از پنتاگون: چندی پیش از وزیر جیمز متیس در مورد اظهاراتی که 5سال پیش کرده بود سؤال شد. او گفته بود رژیم ایران بزرگترین تهدید برای آمریکا است. در آن هنگام وقتی از او سؤال شد، گفت بزرگترین تهدیدات سه‌گانه برای آمریکا، ایران، ایران و ایران است.

ناو هواپیمابر آمريکا

ناو هواپیمابر آمريکا

جیمز متیس: «در زمانی که در مورد ایران صحبت کردم، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا بودم و آن هنگامی بود که رژیم ایران صادر‌کننده اصلی تروریسم بود. این رژیم حامی اصلی تروریسم دولتی بود و امروز نیز همان رفتار را ادامه می‌دهد»
آمریکا می‌گوید چند روز پیش ناو هواپیمابر جرج دبلیو بوش وارد خلیج‌فارس شد تا حملات خود علیه داعش را شروع کرده و رژیم ایران را زیر نظر بگیرد.
در کنگره، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا گفت رژیم ایران و نه داعش یا القاعده، بزرگترین تهدید برای منطقه است که تحریک به درگیری می‌کند.

ژنرال وتل گفت رفتار رژیم ایران از زمان توافق اتمی، به وخامت گراییده است...
ژنرال وتل: «جتهای روسی از پایگاههای رژیم ایران عمل می‌کنند و قطعاً همکاری آنها با هم برای سرپا نگاه داشتن رژیم سوریه محصول این رابطه است. من در این مورد نگران هستم».

رژیم ایران متهم است طی یک دهه گذشته صدها نیروی آمریکایی را در عراق کشته است. ژنرال وتل در این هفته گفت رژیم ایران صد هزار شبه‌نظامی شیعی را در عراق اداره می‌کند. این موضوع سؤالاتی را پیش می‌آورد که بعد از داعش، چه چیزی در چشم‌انداز است.
مجری: بله، این سؤال بسیار مهمی است و باید روی آن متمرکز باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd47f57f-737d-4aba-87bd-51d02257ae34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات