728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

عضو خبرگان ارتجاع: بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم

-

آخوند کعبی عضو خبرگان ارتجاع
آخوند کعبی عضو خبرگان ارتجاع
آخوند عباس کعبی عضو خبرگان ارتجاع با حمله به آخوند روحانی گفت:‌ چرا عده‌یی در کشور تضعیف سپاه را در پیش ‌گرفته‌اند، برخی در کشور از دولت تفنگدار صحبت می‌کنند در صورتی‌ که بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم.

وی با اشاره به مجاهدین گفت: دشمنان کشور، به‌دنبال براندازی نظام هستند و برای رسیدن به این هدف نفوذ در بدنه اجرایی و مجلس شورای اسلامی را در دستور کار قرار دارند.

آخوند کعبی با اشاره به این‌که برخی افراد ولایت‌فقیه را نمی‌خواهند، افزود: افرادی که به نفع سران فتنه سخن می‌گویند به‌نوعی خواستار ولایت‌فقیه نیستند و نظام را به 38سال اعدام متهم می‌کنند.
 
بیشتر بخوانید:

پاسدار جعفری‌:‌ آقایان با پروژه‌های سپاه عکس یادگاری می‌گیرند و علیه سپاه با بی‌انصافی حرف می‌زنند


پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه در یک درگیری باندی اظهارات آخوند روحانی علیه سپاه را مورد حمله قرار داد و گفت:‌
«فعالیت‌های سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خنثی‌سازی راهبردهای دشمن برای فشار اقتصادی به کشور است. نمی‌شود که آقایان کارهای سخت را با کمترین منافع به سپاه واگذار کنند و با پروژه‌هایی که سپاه می‌سازد عکس یادگاری بگیرند و در حالی که هزاران میلیارد تومان بابت پروژه‌ها بدهکارند، علیه سپاه با بی‌انصافی حرف بزنند».
وی افزود: «مبنای ما این است که باید ایران را بدون اتکا به بیگانگان بسازیم، در این راه، از سرزنش‌ها نمی‌هراسیم، ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند، بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشکهای دشمن‌شکن هستیم و آنها را علیه دشمنان به کار می‌گیریم و اعتقادمان این است که دولتی که تفنگ نداشته باشد، توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می‌شود».
سرکرده کل سپاه افزود:‌ «در شرایطی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ‌ها و موشکهایش نیاز دارد، هجمه غیرمنصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر می‌کند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت می‌کنیم. ما احساس می‌کنیم که این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دوقطبی‌های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و کشور انجام می‌شود، در حالی که این روش‌ها دیگر جواب نخواهد داد».

خبرگزاری حکومتی تسنیم:‌ ناسپاسی روحانی پس از گرفتن عکس یادگاری با پروژه‌های سپاه پاسداران

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم روز یکشنبه 4تیر 96آخوند روحانی را به‌دلیل حمله به سپاه پاسداران زیر ضرب برد و نوشت: باید گفت آقای روحانی آدرس اشتباه می‌دهد، رقیب بخش خصوصی و تولیدکننده‌ها، برخی مدیران و وزیران چند هزار میلیاردی دو شغله و دلالان و واردکنندگان مرتبط با آنها هستند که همت حمایت از تولید و اقتصاد ملی را ندارند بلکه منافع شرکتها یا رفقای آنها در تعارض با تولیدکنندگان عادی است. مصیبت اقتصاد، فریدون‌ها و مدیران نجومی‌بگیر هستند که پای شرکتهای چینی و فرانسوی و اتریشی و ایتالیایی را در همین چند سال اخیر به قیمت زمین زدن ظرفیت‌های موجود داخلی به کشور باز کردند.
این منبع با عنوان:‌ ”ناسپاسی روحانی پس از گرفتن عکس یادگاری با پروژه‌های سپاه ”افزود:‌ «روحانی در بحبوحه انتخابات نیز با کم‌لطفی، آزمایش موشکی سپاه و نمایش شهرهای موشکی در برابر تهدیدهای دشمنان را تخطئه کرد که موجب خوشحالی‌ آمریکا و دشمنان منطقه‌یی ملت ایران شد.
خاطرنشان می‌شود آخوند روحانی در جمع فعالان اقتصادی با حمله به فعالیتهای اقتصادی سپاه پاسداران گفته بود: «ابلاغ سیاستهای اصل 44برای این بود که اقتصاد به مردم واگذار شود و دولت از اقتصاد دست بکشد، اما ما چه کار کردیم؟ بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، این اقتصاد و خصوصی‌سازی نیست».

 

گفتگو با محمد علی توحیدی- 9تیر1396

سؤال: روحانی در مقابل باند رقیب و حمله و هجومش، چه کار می‌کند؟ از یک طرف می‌بینیم مواضع دوگانه‌یی دارد؛ یک بار می‌گوید دولت تفنگ‌دار و مسأله اقتصادی را مطرح می‌کند ـ که در دست سپاه است ـ از طرفی هم کرنش نموده و موشک‌ پراندن پاسداران را تأیید می‌کند. آیا روحانی می‌خواهد این تنش و تضاد را کم بکند یا نه؟

محمدعلی توحیدی: اساس تنشی که دارد در رژیم بالا می‌گیرد، در واقع خود خامنه‌ای است که مهاجم است. در همین مدتی هم که از انتخابات گذشته، دارد روحانی را که از صندوقهای شعبده بیرون آمده، یک‌سره می‌کوبد و سکة یک پولش کرده است. روحانی هم به سهم خودش تلاش دارد اوضاع به این صورت نباشد. اما خامنه‌ای مهاجم است و می‌خواهد او را به زیر مهمیز ببرد. جالب است که تا مرداد هم ریش روحانی گرو خامنه‌ای است که او را تأیید کند. این هم از مسخرگی رئیس‌جمهور و دستگاه انتخاباتی رژیم است که اگر تا مرداد خامنه‌ای تأیید و تنفیذش نکند، کلاً روی هوا است. الآن هم باند خامنه‌ای طوری با او رفتار می‌کند که پا در هوا است.
این درست است که روحانی این دوگانگیها را دارد. آن جاهایی که درباره سپاه می‌گوید، کارد به استخوانش رسیده است. واقعیت این است که با دخالت سپاه در اقتصاد، دستگاه اجرایی نمی‌تواند قدم از قدم بردارد. الآن هم خبری مربوط به ارگان جهانی مبارزه با پولشویی است که وضعیت قبلی را تمدید کرده‌اند و رژیم را از محدودیتهایی که بوده، خارج نکرده‌اند. از این بابت ناراحت هستند. روحانی مجبور است این حرفها را بزند. چیزهایی مثل دولت تفنگ‌دار را قبلاً هم می‌گفت. در دور قبلی‌اش بود که گفت اگر شما سلمان و ابوذر هم باشید، هم تفنگ داشته باشید، هم خبرگزاری داشته باشید، فاسد می‌شوید. اما روحانی در مقابل شعارهای جدی سیاسی، مثل خاتمی غلاف می‌کند و می‌رود کنار. به‌طور خاص روحانی که به طریق اولی خودش یک مهره امنیتی است. من دیدم که این هفته کیهان خامنه‌ای نوشته بود: چه خبر است! مثل این‌که دولت دوازدهم می‌خواهد مثل دولت یازدهم باشد! یعنی اینها می‌خواهند روحانی را به کرنش بکشانند. یعنی اینها حتی آن روحانی را که در دوره قبل در کارنامه‌اش‌ 3هزار اعدام دارد، هم قبول ندارند.
مسأله دیگر هم این است که بازی مدره و اعتدال و این چیزها که آخوند روحانی برای مصرف بین‌المللی و منطقه‌یی علم کرده بود، الآن رنگ باخته است و چندان مصرفی برای خامنه‌ای پیدا نمی‌کند و تحویل نمی‌گیرند؛ چون اوضاع علیه رژیم چرخیده است. اگر به برنامه‌های تلویزیونی اینها توجه کنید، اظهارنظر آنهایی که در شمول وزارت‌خارجه و دولت روحانی‌اند، همه‌اش ترس و وحشت از شرایطی می‌باشد که رژیم در منطقه با آن مواجه شده است.
روحانی چنان بردی ندارد که خامنه‌ای بخواهد منتش را بکشد. از طرفی خامنه‌ای هم مجبور است روحانی را زیر مهمیز ببرد. روحانی هم اهلش هست؛ چون خودش هم اهل سیستم است و قبل از هر چیز، از منافع بقای نظام می‌چیند. مجبور هم است. التزام عملی و اعتقاد قلبی و سرسپردگی کامل به ولایت فقیه هم دارد.
واقعیت این است که برنامه موشکی و تسلیحاتی رژیم ادامه دارد. سیاست در دست ولایت فقیه و سپاه است و اینها کار را تعیین می‌کنند. ترس و وحشتشان از این است که به قول خودشان در سوریه دارند ما را قیچی می‌کنند. این موارد در رژیم بالا گرفته و می‌ترسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78bf8cef-600a-41d4-bd44-6c022491cf8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات