728 x 90

اخبار آمريكا,ايجاد منطقه امن در سوريه,

نماینده کنگره آمریکا آدام کینزینگر:‌ سیاست اوباما عواقب مخربی داشت

-

نماینده کنگره آمریکا آدام کینزینگر
نماینده کنگره آمریکا آدام کینزینگر
نماینده کنگره آمریکا آدام کینزینگر می‌گوید سیاست اوباما برای بیرون کشیدن نیروها از افغانستان سیاست مزخرفی بود که آثار مخرب زیادی داشت. بخشهایی از مصاحبه وی با فاکس‌ نیوز 13تیر 96 در زیر می‌آید.
فاکس نیوز:‌ آیا این دولت مانع از حمله مجدد رژیم اسد می‌شود؟

نماینده جمهوریخواه کنگره آدام کینزینگر: بله فکر می‌کنم همینطور است. شما به تصاویر کودکانی فکر کنید که با گاز شیمیایی هدف قرار گرفته و آخرین نفس های خود را می‌کشند. روشن است که این کار (رئیس‌جمهور) جان بسیاری را نجات می‌دهد. ما توانایی آنرا داریم که هر هواپیمایی را که رژیم اسد به پرواز در آورد از بین ببریم، ما دارای این توانمندی هستیم که هر هدفی را در هرکجای سوریه از بین ببریم.

ما به مدت 8سال رئیس‌جمهوری داشتیم که خط قرمز می‌کشید و عمل نمی‌کرد. اما الآن دولتی داریم دارای موضعی سخت که به رژیم اسد می‌گوید اگر دست به این کار بزنی قیمت کلانی برایت خواهد داشت!

این تهدید، هم در محاسبات رژیم اسد و هم در محاسبات روسیه وارد می‌شود.

ژنرال متیس گفته است: ما خیلی سریع نیروهایمان را از افغانستان خارج کردیم نظر شما چیست؟

نماینده کنگره آدام کینزینگر: این صددرصد درست است، زمانی که شما رابطه‌ای را در افغانستان می‌سازید و روابطی را در روی زمین ایجاد می‌کنید تا نیروهای محلی را به صحنه بیاورید نمی‌توانید صحنه را خالی کنید.

ر‌ئیس جمهور اوباما زمانی اعلام کرد نیروهای را افزایش می‌دهد اما 18ماه بعد نیروها را بازگرداند اینکار مزخرفی بود زیرا تلاشهای زیادی را از بین برد. رهبران عشایر در روستاها روی برگردانده و می‌گفتند شما نمی‌خواهیدبمانید، درنتیجه اعلام بیرون کشیدن نیروها آثار نابود کننده‌ای داشت که قابل جبران نیست.

مردم آمریکا باید بدانند ما درگیر یک جنگ برای نسلمان می‌باشیم، این جنگ فقط در افغانستان نیست بلکه علیه یک ایدئولوژی افراطی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1dc664df-857e-4a1d-95d8-62ca87398fea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات