728 x 90

اختلاس در ایران,

دزدی شیک و مجلسی؛ کاملاً هم قانونی!

-

دزدی شیک و مجلسی
دزدی شیک و مجلسی
طبق آمار اعلام شده در شرکت رهگشا سالیانه حدود دوازده میلیون تعویض پلاک خودرو در سراسر کشور انجام می‌شود که بابت هر تعویض پلاک به‌طور متوسط مبلغ 75هزار تومان دریافت می‌کنند، یعنی سالیانه مبلغی معادل 900میلیارد تومان.

شرکت رهگشا حدود 210مرکز تعویض پلاک در سراسر کشور دارد که اگر در هر مرکز تعویض پلاک به‌طور متوسط 20کارمند وجود داشته باشد، علی القاعده بایستی 4200کارمند و هر کارمند ماهیانه 900هزار تومان حقوق دریافت کنند که بر این اساس شرکت رهگشا ماهیانه 3میلیارد و 780میلیون تومان حقوق به کارمندانش پرداخت می‌کندکه سالانه می‌شود 45میلیارد و 360میلیون تومان. این در حالی است که همه می‌دانند بیشتر کارمندان مراکز تعویض پلاک یا باز نشسته نیروی انتظامی یا شاغل در نیروی انتظامی هستند که عملاً دو جا حقوق دریافت می‌کنند. اگر مبلغ ده میلیارد تومان هم صرف سایر هزینه‌ها مانند پلاک و چای و شیرینی و سایر خدمات شود، این پرداختی سالیانه شرکت به عدد 55میلیارد و 360میلیون تومان می‌رسد.

حالا اگر این عدد را از دریافتی 900میلیارد تومان در سال این شرکت بابت پلاک کردن خودروها کم کنیم، چیزی در حدود 840میلیارد تومان سود خالص به جیب شر کت رهگشا می‌ریزید که یک شرکت به‌اصطلاح خصوصی است که سردار پاسدار اسکندر مؤمنی مدیر عامل و سردار پاسدار سید جعفر تشکری عضو هیأت مدیره و سردار پاسدار تقی مهری و سرهنگ ترحمی و سرهنگ منتظر المهدی و سردار پاسدار اشتری سهام داران آن می‌باشند؛ که اگر این سود را بین خودشان تقسیم هم بکنند به هر نفر سالیانه حدود 140میلیارد تومان و ماهیانه نزدیک به ۱۱.۵میلیارد تومان به جیب نامبارک می‌زنند.

لازم به توضیح است که این آمار منهای درآمد شرکت رهگشا از صدور گواهینامه، گذرنامه، خلافی خودرو و تعویض پلاک خودرو می‌باشد.

واقعیت این است که این گوشه‌یی از یک نمونه از غارت و چپاول اموال مردمی محروم در نظام ولایت‌فقیه است که تنها 30میلیون نفر آنها به گفته مهره‌های رژیم فقیرند و 10میلیون نفر حتی محتاج نان شب هستند.

                                                                 ع. س از تهران
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa7f018c-b148-42b0-bc9c-1b64ceb4b51c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات