728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,حملات سایبری,

وقتی ”تق“ ارتش سایبری علی خامنه‌ای در می‌آید!

-

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
همزمان با برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان روز 10تیر در پاریس، واکنش‌های رژیم و نهادهای مربوطه‌اش در ضدیت با تجمع هموطنان آزاده به اوج خود رسید.

علی خامنه‌ای که به‌رغم فرستادن وزیرخارجه‌اش به پاریس نتوانسته بود مانع برگزاری گردهمایی مقاومت شود، چاره را در مقابله با آن دید.

اولین راه‌کار آخوندها جمع کردن چند بریده مزدور حقیر بود تا شاید بتواند با به‌راه انداختن یک جلسه یا حتی اگر شد یک تجمع خیابانی، مگس رسانه‌یی خود را درون رود پرخروش گردهمایی بیندازد اما وقتی تعداد مزدورانش به تعداد انگشتان دست هم نشد، به ارتش سایبری‌اش پناه برد!

ارتشی که از سال 84 دارد پول به پایش می‌ریزد و برای حفظ اسرار خونین آن تاکنون دو فرماندهٴ همان ارتش یعنی مجتبی احمدی و محمد حسین تاجیک را هم خودش تصفیه کرده و کشته است!

ارتشی که بنا‌ به آمار قبلی و به روز نشده نشریهٴ تکنولوژی دفاعی (Defensetech) دارای 2400کادر تخصصی و 1200نفر نیروی پشتیبان با 75میلیون دلار بودجه سالانه می‌باشد (البته این آمار در حال حاضر و با به‌کارگیری فرزندان و آقازاده‌ها و نورچشمی‌های رژیم به چند برابر و با بودجه‌یی چندین و چند برابر تبدیل شده).

به هرحال آنچه که در گرماگرم برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان اتفاق افتاد، نمایشی از ورشکستگی ارتشی بود که پس از 12سال سرمایه‌گذاری آخوندها روی آن، وقتی با همهٴ کادرها و نیروهای پشتیبانش به مصاف مقاومت مردم ایران آمد، به مفتضحانه‌ترین شکل شکست خورد.

گزارش عملیات ارتش سایبری آخوندهای بیسواد را بهتر است از رسانه‌های خودشان بخوانیم.

سایت حکومتی جهان‌نیوز روز دوشنبه 12تیر 96 در مطلبی تحت عنوان ”واکنش کاربران توییتر به همایش (مجاهدین) “ نوشت: ”کاربران توییتری (یعنی همان ارتش سایبری خامنه‌ای) با هشتگ‌های مختلف با این همایش و با اقدامات و مشی این سازمان تروریستی به مخالفت پرداختند“.
همین سایت توضیح داده نیروهای خامنه‌ای با سه هشتگ و با نیرویی به استعداد 7500کاربر، وارد کارزار اینترتی خود شدند تا با به‌راه انداختن یک توفان توییتری، حجم مخالفت مردم ایران! با گردهمایی مقاومت را نشان دهند. حالا این شما و اینهم نتیجه توفان توییتری علی خامنه‌ای در ضدیت با تجمع بزرگ ایرانیان در پاریس:
”هشتگ iranhatesmek: شصت هزار و 700توئیت
هشتگ no2mek: سی و هفت هزار و 700توئیت
هشتگ no2rajavi: سه هزار و 600توئیت
تعداد کاربر: 7500کاربر“

همین سایت دربارهٴ فرضا هشتگ no2rajavi و شکست فاجعه‌بار آن نوشته:
”هشتگ no2rajavi از ساعت 7صبح شنبه آغاز شده و در طول بازه 27ساعته ادامه داشته اما موج قابل توجهی را ایجاد نکرده است. این هشتگ از هشتگهای قدیمی ضد (مجاهدین) در میان کاربران فارسی زبان توئیتر بوده است که با توجه به این موضوع برای چندمین بار استفاده شده است“.
همینطور که می‌بینید به گواهی سایت مزبور، هشتگ no2rajavi یک هشتگ قدیمی آخوندهاست یعنی برای رژیم و مزدوران و دیگر انصار حزب اله!، یک آدرس کاملاً شناخته شده اینترنتی است، اما همین هشتگ شناخته شده خامنه‌ای با این‌که به مدت 27ساعت از طرف ارتش سایبری آخوندها پشتیبانی و شارژ می‌شده، تنها و تنها سه هزار و ششصد توییت دریافت کرده! یعنی حتی از 7500نفر کاربر ارتش سایبری رژیم که به قول معروف، خودشان ”پای کار“ بوده‌اند هم، نصفشان! تمایلی به تقویت و شارژ این هشتگ نشان نداده‌اند!

جهان نیوز آخوندی در ادامه نوشته، هنگامی که هشتگ نه به رجوی شکست خورد، یک هشتگ دیگر و به‌دنبال شکست خوردن آن هشتگ، هشتگ سومی راه‌اندازی شد که به گفته همین سایت، آنها هم (با همان آماری که در بالا دیدید و در قیاس با ارتش سایبری رژیم و چند هزار کاربری که نزدیک به 30ساعت پای کامپیوتر نشانده بود) به جایی نرسیدند و به گفته جهان نیوز، موجی ایجاد نکرده و متوقف شدند!

اینهم از ارتش سایبری علی خامنه‌ای، وقتی به جنگ مردم مقاوم ایران می‌آید!

این البته صحنه‌ای بوده که همه‌کاره‌اش رژیم و دستگا‌ه‌های سایبری خودش بوده‌اند! یعنی فرضا مردم و مقاومت ایران نمی‌توانسته‌اند در آن وارد شده و از آمارش کم کنند!

ضمن این‌که رژیم در این پروژه، روی عقبة سبز و شاه‌الهی خودش هم در این زمینه، حساب‌ها باز کرده و وارد چنین معرکه‌ای شده و باز هم این‌چنین شکست فضاحت‌باری خورده!

خوبست از این مورد که برگرفته از آمار و ارقام رسمی رسانه‌های حکومتی است، یک نتیجه‌گیری دیگر هم بکنیم و احتیاطا بگوییم:
معلوم شد که: ”نظامتان حتی دیگر 4درصدی هم نیست“ !
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6f6c38-d86f-4062-a7a2-3afe4231c28a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات