728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,فقر در ایران,بيكارى,

جوابیه محکم نیروهای شرکتی مخابرات به سخنگوی مخابرات رژیم ایران

-

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات مشهد در سومین روز متوالی
تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات مشهد در سومین روز متوالی
بعد از تجمع اعتراضی نیروهای شرکتی مخابرات مشهد، و انتشار خبر هشدار در مورد تعطیلی کار در سراسر کشور، زارعیان سخنگوی مخابرات به جای قول مساعد برای رفع مشکلات رسماً اعلام کرد که این نیروها جزء مخابرات نیستند.

موضع‌گیری سخنگوی مخابرات احساسات نیروهای شرکتی را بیش از گذشته جریحه‌دار کرده و جوابیه زیر را منتشر نمودند‌:
جناب زارعیان یقینا سخن شما که البته همان حرفهای وزیر در مجلس بودند، فقط می‌تواند از غرور کاذبی باشد که پولهای باد آورده مخابرات در شما ایجاد کرده و خود را به جای کارمند، مالک مخابرات می‌دانید. اما بدان شما و مدیران و سهامداران مخابرات به خط پایان حق خوری رسیده اید‌. نیروهای به قول شما شرکتی را دیگر تاب تحمل ستم نیست. و زمانی که همه استانها به‌صورت سریالی و پشت سرهم دست از کار کشیدند، به هیچ‌وجه حق ندارید در مورد تعطیلی کار به احدی حتی تذکر بدهید. چون به قول خودتان به شما ربطی ندارد.

شایان ذکر است که شماری از کارگران شرکتی مخابرات به‌دلیل اجرایی نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل در مخابرات و با طرح خواسته عقد مستقیم قرارداد طی چند روز اخیر تجمع کردند. آنها گفتند ”تبعیض در مخابرات، جانمان را به لب رسانده و تا احقاق حقمان به اعتراضات خود ادامه می‌دهیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5ca664c-a680-4212-97e4-acd030b48af3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات