728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,اخبار آمريكا,

نانسی پلوسی: ما در کنار شما می‌ایستیم تا قتل‌عام فاجعه‌بار زندانیان سیاسی در ۱۹۸۸توسط کمیته مرگ را محکوم کنیم

-

نانسی پلوسی رهبر دموکراتها در کنگره آمریکا
نانسی پلوسی رهبر دموکراتها در کنگره آمریکا
پیامهایی از سوی نانسی پلوسی رهبر دموکراتها در کنگره آمریکا، سناتور بوزمن و الیوت انگل رئیس دموکراتها در کمیته خارجی کنگره و جودی چو، دینا روهرا باکر، تام مک کلینتاک، نمایندگان کنگره آمریکا‌:
 نانسی پلوسی رهبر دموکراتها در کنگره آمریکا:
سلام،
به‌عنوان رهبر دموکراتها در کنگره، باعث افتخارم است که حمایت قوی و درودهای گرم خودم را به مدافعان و دوستان ایران آزاد بفرستم. مردم آمریکا در همبستگی با مردم ایران می‌ایستند. برای آرمان شما که ساختن یک ایران دموکراتیک، آزاد و غیراتمی است.
ما در کنار شما می‌ایستیم برای حمایت از حقوق همه مردان، زنان و کودکان ایرانی که آزادانه بدون ترس از اذیت و آزار یا دستگیری صحبت کنند. ما در کنار شما هستیم تا از زنان ایران، دانشجویان و اقلیتها حمایت کنیم در حالیکه بسوی یک کشور آزاد و دموکراتیک‌تر می‌تازند.
ما در کنار شما می‌ایستیم تا از آرزوهای جوانان ایران حمایت کنیم. ما در کنار شما میایستیم در تلاشهایتان برای پیشبرد صلح و ثبات در ایران. و ما در کنار شما می‌ایستیم تا قتل‌عام فاجعه‌بار زندانیان سیاسی در 1988 توسط کمیته مرگ را محکوم کنیم. اذیت و آزار زندانیان سیاسی که امروز هم ادامه دارد غیرقابل‌قبول و غیراخلاقی است و باید محکوم شود. هر ایرانی شایسته حقوق، شرافت و آزادیهای کامل است.
رفتار با زنان به‌طور خاص نگران‌کننده است. هر کشوری وقتی که هنر و کمکهای زنان و دختران برای آینده ما را به‌رسمیت بشناسد. سود می‌برد.

از کار و رهبری‌تان تشکر می‌کنم. از مبارزه‌تان از جانب مردم ایران تشکر می‌کنم.

سناتور جان بوزمن – عضو سنای آمریکا
 
به جامعه ایرانیان مقیم آمریکا در آرکانزاس و کلیه شرکت کنندگان این گردهمایی در پاریس که خواهان تغییر دموکراتیک در ایران هستند؛ . مثل شما، منهم بسیار نگران نقض فزاینده حقوق‌بشر در ایران و همچنین استمرار انگیزه‌های رژیم برای (دستیابی به سلاح) اتمی هستم. به‌طور قاطع مخالف قرارداد اتمی با رژیم ایران که توسط دولت قبلی آمریکا مذاکره شد هستم. بسیار خوشحالم که از لایحه تحریمهای بیشتر رژیم در سنا حمایت کردم. (تحریمهایی) که رژیم را به‌خاطر فعالیتهای غیراتمی و تجاوزهایش مجازات می‌کند.
شما آرمان شرافتمندانه‌ای دارید و بسیار مهم است که ما گفتگو حول این مسأله را ادامه بدهیم. امیدوارم که گردهمایی پرباری داشته باشید. برایتان بهترین آرزوها را دارم و به شما تضمین می‌دهم که آمریکاییان با شما در مسیر دموکراسی، آزادی و شرافت انسانی ایستاده‌اند.

الیوت انگل، رهبر دموکراتها در کمیته امور خارجی کنگره:
 
سلام من الیوت انگل هستم. عضو ارشد کمیته امور خارجی کنگره ایالات متحده آمریکا. می‌خواهم درودهایم را به همه در گردهمایی ایران آزاد در پاریس برسانم. از شما به‌خاطر شجاعت‌تان در ایستادن برای یک ایران آزاد. تشکر می‌کنم.

رژیم کنونی ایران نقض کننده حقوق‌بشر است. رژیم کنونی ایران با مردمش به طرز وحشیانه رفتار می‌کند. رژیم فعلی ایران از تروریسم بین‌المللی حمایت می‌کند و غیرمسئولانه با موشک‌های بالستیکی تنظیم می‌کند. (این رژیم) حکومت هدایت کننده و حامی تروریسم در جهان است. مردم ایران شایسته (حکومت) بهتری هستند و به‌خاطر همین از گردهمایی امروز شما حمایت می‌کنم.
ایران آزاد با مردم بزرگ ایران. این چیزی است که همه ما می‌خواهیم شاهد آن باشیم. به‌خاطر همین با هم کار می‌کنیم تشکر (مجدد) به‌خاطر شجاعت تان.

جودی چو – نماینده کنگره آمریکا
 
می‌خواهم بدانید که در همبستگی با شما در مبارزه‌تان برای آزادی، دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران ایستاده‌ام. اولاً می‌خواهم بگویم که چه آرامش خاطری است که بدانیم ساکنان کمپ لیبرتی نهایتاً همه جابه‌جا شده‌اند. آنها برای مدت خیلی طولانی در شرایط غیرقابل‌قبول در عراق محاصره شده بودند و از طرف رژیم ایران مورد خشونت قرار می‌گرفتند.
ولی با تعهد و دفاع بی‌وقفه شما، ساکنان کمپ لیبرتی امروز در اروپا امن هستند. ما هم مثل شما چیزی که خواهان آن هستیم این‌که همه ایرانیان بتوانند به یک ایران آزاد و دموکراتیک برگردند که به حقوق‌بشر احترام بگذارد. این (خواسته) با ابراز مخالفت با این رژیم سرکوبگر شروع می‌شود.
مادامی که سران رژیم ایران به کشتن مردم خود ادامه بدهند و از تروریستها حمایت کنند که دیگران را بکشند، من از تحریم و فشار حمایت خواهم کرد. قویاً از کارزار شما برای تشکیل یک ایران آزاد و دموکراتیک که با آمریکا و دیگران برای ساختن یک جهان امن همکاری کند، حمایت می‌کنم. نه از کسی که تروریسم را تأمین مالی می‌کند یا صلح جهان را با یک برنامه اتمی خطرناک تهدید کند.
بنابراین مجدداً تشکر می‌کنم از همه کارهای مهم‌تان برای ترویج حقوق‌بشر و یک ایران آزاد و بدانید که من مفتخرم در این تلاش به شما بپیوندم.

دینا روهرا باکر- رئیس زیرکمیته اروپا، آسیا و تهدیدهای بالقوه
 
درود به همه دوستانم در پاریس و سلامهای خاص به آنهایی که این مناسبت فوق‌العاده را جشن می‌گیرند، که چه مناسبتی است؟ مهمترین موضوع امروز این است که ما داریم برای آنهایی که زندگی‌شان در کمپ اشرف و کمپ لیبرتی در خطر بود و الآن در آلبانی در امنیت به‌سر می‌برند، جشن می‌گیریم. کار زیادی انجام شد تا این هدف محقق شود و یک شکست بزرگ برای آخوندهای رژیم ایران بود. زیرا آنها فهمیده‌اند که شما پایدار هستید و دوستانی در واشینگتن و سراسر جهان دارید که نخواهند گذاشت این افرادی را که با دیکتاتوری آخوندها در ایران مخالفت می‌کنند، به قتل برسانند.
امروز خیلی مفتخرم که به شما در پاریس پیوسته‌ام و مشتهایمان را بالا قرار می‌دهیم و شعار می‌دهیم که ”آخوندها باید به مساجد برگردند“ و مردم ایران شایسته آزادی هستند. مردم ایالات متحده و سایر کشورهای آزاد جهان باید در کنار مردم ایران که برای آزادی تلاش می‌کنند، بایستند. بسیار متشکرم که این فرصت را به من دادید که در بخشی از برنامه شما باشم. خدا به همراهتان و موفق باشید.

تام مک کلِینتاک، نماینده کنگره آمریکا
 
جنبش ایرانیان (برای) آزادی در سالهای گذشته رشد و گسترش پیدا کرده است. هم‌چنانکه که دیکتاتوری آخوندها ظالم‌تر شده، مقاومت بین‌المللی هم قاطع‌تر شده است. هر چه بیشتر درباره داستانهای ایران، از جمله میراث پرافتخار باستانی‌اش، آزادی و تمدنش و از استبداد و ترور (حاکم بر آن) گفته می‌شود، دنیا هم بیشتر از هدف شما پشتیبانی می‌کند.
ما این را در جنبش مبارزان آزادی، مجاهدین خلق که در عراق محاصره بودند، دیده‌ایم. ما این را در مخالفت رو به رشد کشورهای اسلامی نسبت به آخوندهای حاکم بر ایران، مانند عربستان سعودی و مصر، دیده‌ایم. ما این را در حمایت رو به رشد برای گردهمایی بزرگ مقاومت که امروز شکل گرفته است، دیده‌ایم. و این را در کشور خودمان با مخالفت با سیاست مماشات و تغییر آن با رهبری و تصمیم دولت جدید دیده‌ایم.
امروز دنیا نسبت به خطر مسلح شدن رژیم ایران به سلاح اتمی بیدار شده است. روزهایی که دولت ما تظاهر می‌کرد که یک تعادل اخلاقی بین خیر و شر وجود دارد، سپری شده است. روزهایی که دولت ما میلیونها دلار به رژیم ایران بخشید تا عملیاتهای تروریستی‌اش را در سراسر دنیا تأمین مالی کند، سپری شده است. روزهایی که قراردادهای یکطرفه که از رژیم ایران حمایت می‌کرد، در حالیکه امنیت بین‌المللی را زیر سؤال می‌برد، سپری شده است.
قیام مردمی بعدی در ایران نه با دیوانگی ایالات متحده آمریکا، بلکه با حمایت صمیمانه مادی و معنوی‌اش موفق خواهد شد. می‌گویند که همیشه تاریکی مقدمه سحر است فکر می‌کنم که آن سحر بر ایران طلوع خواهد کرد. به‌جای عذرخواهی از آزادی، دولت جدید ما حمایت بی‌تردید خود را اعلام کرده است. به‌جای این‌که از عقب جلودار باشیم که معلوم نیست چه معنایی دارد، ما جلودار هستیم، همین. دیگر پالتهای نقد برای آخوندها، دیگر زیر سؤال بردن موقعیت مقاومت ایران و صبر در مقابل جنایات بنیادگراهای اسلامی، نخواهد بود. باتشکر و خدا به همراهتان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb2e2811-c113-4639-ac95-bce3cb33fef1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات