728 x 90

اخاذى از مردم,اخبار اقتصادی,فقر در ایران,

۳۷درصد از جمعیت مردم ایران اجاره نشین هستند

-

یک سوم ایرانی‌ها اجاره‌نشین هستند
یک سوم ایرانی‌ها اجاره‌نشین هستند
در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی بنا‌ به محتاطانه‌ترین برآوردها 7میلیون خانوار اجاره نشین هستند. این آمار 37درصد از جمعیت مردم ایران را شامل می‌شود، در حالیکه در بعضی دیگر از برآوردها این آمارتا دوبرابر این رقم هم می‌رسد.

فردین یزدانی که از او به‌عنوان مدیر علمی طرح جامع مسکن رژیم نام برده میشود در این باره اعتراف می‌کند که این افزایش علامت هرچه فقیرتر شدن مردم تحت حاکمیت این رژیم است. وی می‌گوید: «می‌توان گفت که این افزایش آمار در اجاره‌نشینی حکایت از کاهش قدرت خرید مردم دارد. در ایران کسانی که توانایی خرید دارند، به‌عنوان مالک وارد بازار می‌شوند و عموماً اینطور نیست که خانواده‌ای پول کافی داشته باشد و مستاجر بماند. در کشور ما بیشترین تعداد مستاجران مربوط به دهک‌های پایین درآمدی هستند».

بیشتر بخوانید:
یک سوم ایرانی‌ها اجاره‌نشین هستند

یک کارشناس مسکن به‌نام ایرج رهبر 16دیماه 94 اذعان کرد یک سوم ایرانیها اجاره نشین هستند. وی گفت کشور با کسری ۱.۵میلیون واحد مسکونی مواجه است که طی 8سال گذشته این کسری جبران نشده است.

این کارشناس رژیم گفت: طبق برآوردی که در سال 1386انجام شد 16میلیون مسکن در کشور وجود داشت در حالی که تعداد خانوارهای ایرانی ۱۷.۵میلیون بود. ولی طی سالهای اخیر این کسری جبران نشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cceaafd8-de5b-42ee-ab3c-8c94e09735c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات