728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,

لیندا چاوز: مؤثرترین راه مقابله با رژیم ایران به‌رسمیت شناختن اپوزیسیون ایران است

-

لیندا چاوز مدیرپیشین روابط عمومی کاخ سفید
لیندا چاوز مدیرپیشین روابط عمومی کاخ سفید
لیندا چاوز مدیرپیشین روابط عمومی کاخ سفید طی مقاله‌یی که روز جمعه 9تیر 96 در تاون هان با عنوان:‌ «یک سیاست جدید در قبال رژیم ایران» درج شده نوشت: «اگر آمریکا می‌خواهد جلوی دخالتهای رژیم ایران را در سوریه و نقاط دیگر در منطقه بگیرد و به برنامه اتمی آن خاتمه دهد، مؤثرترین راه، به‌ رسمیت شناختن اپوزیسیون رژیم مذهبی حاکم بر ایران خواهد بود که هم در داخل و هم در میان تبعیدیان ایرانی در سراسر جهان، در حال شکوفایی است.
در اول ژوییه، دهها هزار تن از ایرانیان برای ترویج ایران آزاد، در پاریس گرد خواهند آمد. مانند 6سال گذشته، من برای میزبانی این برنامه حضور خواهم داشت، برنامه‌یی که شخصیتهایی از چند کشور اروپایی، خاورمیانه، آفریقا و آمریکا را گرد می‌آورد. امسال، نیوت گینگریچ... جان بولتون... جو لیبرمن... و اد رندل... و نیز مقامات بازنشسته ارتش آمریکا در زمره آمریکاییانی خواهند بود که در این گردهمایی سخنرانی خواهند کرد. این گردهمایی مورد حمایت سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت است که، مریم رجوی پرزیدنت ان است.
آنچه که گردهمایی امسال را از سالهای قبل متمایز می‌سازد، حمایت اخیر از رجوی به‌صورتی قابل رویت در داخل ایران است. در جریان انتخابات ایران در ماه مه، پوسترهای رجوی بر روی پلها و دیوارهای تهران، تبریز و سایر شهرهای اصلی، به همراه درخواست سازمان مجاهدین خلق ایران مبنی بر رأی علیه دو کاندید اصلی... پدیدار شدند... در سال گذشته، بیش از 7000تظاهرات علیه رژیم به‌وقوع پیوسته است...
اگر دولت ترامپ در مورد معکوس کردن سیاست دولت اوباما در مورد رژیم ایران، جدی است، می‌تواند با استقبال کردن از ناراضیان ایرانی شروع کند که خواستار آینده متفاوتی برای هم میهنانشان هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1f3508b-cbf5-4d0f-bbde-5cc13d1f1086"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات