728 x 90

سانسور در ایران,

کشورهای صاحب اینترنت سرعت بالا در جهان

-

سرعت اینترنت
سرعت اینترنت
اینترنت تنها تکنولوژی بود که بسیار کاربردی و همه گیر شد و تمام دنیا را به هم متصل کرد. امروزه تمامی کشورهای پیشرفته سعی در ارائه بهترین سرویسهای اینترنتی به مردم خود دارند. در این یادداشت به معرفی 5کشوری می‌پردازیم که بالاترین سرعت اینترنت را برای کاربرانش فراهم کرده‌اند.

هنگ کنگ
این کشور بالاترین سرعت اینترنت را دارد و میانگین پهنای باند این کشور ۵۴.۱ Mb بر ثانیه است. در واقع فقط 83ثانیه زمان می‌برد تا یک فیلم با کیفیت HD را دانلود کنید.

کره جنوبی
کره جنوبی رکورد دومین کشور پرسرعت را به‌دست آورده است و میانگین پهنای باند آن ۴۸.۸ Mb بر ثانیه است. یک فیلم با کیفیت HD در 92ثانیه دانلود خواهد شد.

ژاپن
ژاپن با پهنای باند ۴۲.۲ Mb بر ثانیه رتبه‌ی سوم را در این لیست به‌دست آورده است؛ به‌طوری که در 106ثانیه دانلود یک فیلم HD انجام خواهد شد.

لتونی
متوسط پهنای باند در این کشور ۳۷.۵ Mb بر ثانیه است و در دو دقیقه می‌توانید فیلمی با کیفیت HD دانلود کنید.

رومانی
رومانی با بهترین امکانات اینترنتی در رتبه‌ی پنجم قرار گرفت. این کشور دارای پهنای باند ۳۷.۴است و رقابت تنگاتنگی با لتونی دارد.

کشورهای بلژیک، سوئیس، بلغارستان، اسراییل و سنگاپور نیز به ترتیب، رتبه‌ی ششم تا دهم را در این لیست به‌دست آورده‌اند.

جایگاه ایران تحت حاکمیت آخوندی در این رتبه‌بندی کجاست؟

آخرین رتبه‌بندی ایران از نظر سرعت اینترنت، از رتبه ۱۴۷ایران در میان ۲۰۰کشور از حیث سرعت دانلود اینترنت پهنای‌باند و جایگاه ۹۸از میان ۱۱۴کشور جهان از نظر سرعت دانلود اینترنت موبایل حکایت دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e5d5115-4535-47b4-97b9-8179694a7968"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات