728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,اعتياد و مواد مخدر,

آمار واقعی معتادان در حاکمیت رژیم آخوندی؟

-

سرکرده کارگروه مواد مخدر
سرکرده کارگروه مواد مخدر
کارگزاران رژیم آخوندی از دادن آمار واقعی معتادان در سطح کشور سرباز می‌زنند و همواره با آمارهای متفاوتی از سوی عوامل حکومتی روبه‌رو هستیم.
در تازه‌ترین موضع‌گیری، سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر رژیم روز سوم تیر 96 در نشستی خبری پس از سالها انتظار بابت این‌که آمار معتادان کشور چقدر است، بالاخره شمار آنان را 2میلیون و 808هزار تن اعلام کرد، در حالیکه علی هاشمی یک کارگزار رژیم که رئیس کمیته به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی است، چندی پیش آمار معتادان کشور را رقم 4میلیون نفر اعلام کرده بود.

ایرنا روز 3 تیر 96 به‌نقل از سعید صفاتیان، مسئول کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد در رژیم آخوندی می‌گوید: عدد 2میلیون و 808هزار معتاد که اخیراً اعلام شده است، عدد صحیحی نیست و نزدیک به 10میلیون تن از مردم ایران به‌گونه‌یی با مواد مخدر درگیر هستند. و باید به این رقم معتاد در کشور 20تا 30درصد دیگر نیز اضافه کرد.

خبرگزاری حکومتی ایلنا روز 5 تیر 96، از زبان سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رژیم در واکنش به بررسی‌های جدید درباره وضعیت اعتیاد در کشور و اعلام آمار ۲میلیون و ۸۰۸هزار نفری مصرف‌کنندگان مستمر مواد مخدر در کشور بیان داشت: «با توجه به گزارشهای رسیده مبنی بر این‌که آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان افزایش یافته و سن اعتیاد نیز کاهش یافته است؛ این آمار بر اساس بررسی اعتیاد در جمعیت ۱۵تا ۶۰ساله بوده است؛ و این بدان معناست که تا به امروز کار جدی در خصوص بررسی وضعیت اعتیاد در مدارس انجام نشده است و وضعیت مصرف مواد مخدر در سنین پایین‌تر در نظر گرفته نشده است. آمارهای اعلام شده با واقعیت فاصله دارد».

عامل اصلی این بلای خانمانسوز ساختار نظام ولایت فقیه و سرکوبی است که برای حفظ حاکمیتش و به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی این رژیم بر مردم ایران حاکم کرده است کما اینکه پاسداران و باندهای جنایت‌پیشه رژیم آخوندی بیشترین سود برنده از گسترش آن می‌باشند. مهره‌های این رژیم بارها گفته‌اند هر کدام از جوانان این میهن را یک بمب تأخیری علیه نظام آخوندی می‌دانند و این بلای خانمانسوز بیشترین کارآیی را برای از دور خارج کردن جوانان ایران به‌نفع رژیم آخوندی دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b167889c-3e96-4160-bc9e-1cc16563bbe5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات