728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,برنامه موشکی ایران,

اپوزیسیون ضدرژیم: رژیم ایران با شتاب بیشتری در پی موشکهایی با کلاهک اتمی است

-

انعکاس افشاگری مقاومت در رابطه با برنامه موشکی رژیم در رسانه‌های خارجی
انعکاس افشاگری مقاومت در رابطه با برنامه موشکی رژیم در رسانه‌های خارجی
رادیو دبلیو ان دی، روز یکشنبه 4تیر 96 در سایت خود گزارش داد:‌ شواهد جدیدی که توسط منابع اپوزیسیون گردآوری شده‌اند نشان می‌دهند که رژیم آخوندی بعد از برجام در سال 2015، برنامه اتمی خود را شتاب بخشیده است.
بر اساس گزارشی که توسط شورای ملی مقاومت ایران منتشر شد، آزمایشهای موشکهای بالستیک، شواهد آشکاری از آن است که این رژیم، به‌دنبال کردن تسلیحات اتمی ادامه می‌دهد.
علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت در آمریکا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن گفت، ” (قبل از این‌که توافق اتمی نهایی شود) تهران تصمیم گرفته بود که در بستر رفتار سرکشانه‌اش، بر تلاشهای موشکی خود افزوده و ضمن افزودن بر تولید این موشکها، آنها را آماده به‌کارگیری و عملیاتی نماید“.
جعفرزاده گفت که سپاه پاسداران از طریق نیروی هوا فضا، در حال برعهده گرفتن نقش بزرگتری در برنامه موشکی است.
جعفرزاده گفت، ”این نیرو، سابق بر این، نیروی هوایی سپاه پاسداران دارای هلیکوپتر بود و فرودگاهها را کنترل می‌کرد. از چند سال پیش تاکنون، آنها تمامی ساختار آن را، به نیروی هوا فضا دگرگون کردند که معنایش، اولویت دادن به برنامه موشکی است. بیشتر کارهای آنها حول گسترش برنامه موشکی است“.
این گزارش جدید که از طریق منابع اطلاعاتی مخالف رژیم در ایران گردآوری شده‌اند، شبکه گسترده‌یی از تسهیلاتی را نشان می‌دهند که در حال کار بر روی برنامه موشکی است.
جعفرزاده گفت، ”ما تاکنون توانسته‌ایم 42موقعیت مختلف در سراسر کشور را شناسایی کنیم که به برنامه موشکی آنها اختصاص یافته‌اند و این موقعیتها شامل سایتهایی می‌شوند که درگیر طراحی، تولید، آزمایش و پرتاب موشکها می‌باشند“.
توافق اتمی 2015 با رژیم ایران، این رژیم را مجبور نکرد که در ارتباط با موشکهای بالستیک، امتیازی بدهد، اما جعفرزاده گفت، تلاشهای کنونی این رژیم، قطعنامه‌های شورای امنیت ملل‌متحد علیه توسعه موشکی را نقض می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30f4c04c-bc07-4741-9cb8-ff2cdfc74591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات