728 x 90

حمله نظامى آمريكا به سوريه,

سی.ان.ان:‌ تهدید روسیه علیه آمریکا

-

سرنگون کردن هواپیمای اسد  توسط آمریکا
سرنگون کردن هواپیمای اسد توسط آمریکا
تنش میان روسیه و آمریکا تشدید شده است. صحنه اصلی این تنش سوریه است. آمریکا تاکنون یک جنگنده و دو پهپاد را سرنگون کرده و حداقل سه بار ستون شبه‌نظامیان رژیم ایران و اسد را بمباران کرده است.

سی.ان.ان 3تیر 96:‌ تنش‌ها میان واشینگتن و مسکو افزایش می‌یابد، روسیه اکنون می‌گوید تمامی جتها و پهپادهایی را که برفراز بخش هایی از سوریه پرواز کنند به‌عنوان هدف بالفعل تلقی خواهد کرد.

این امر بعد از آن است که یک جت جنگنده آمریکایی یک هواپیمای جنگی رژیم سوریه را که رزمندگان مورد حمایت آمریکا را بمباران می‌کرد سرنگون کرد.

خبرنگار سی ان ان از پنتاگون: «کرملین این تهدید را به‌طور شفاهی کرد. یک ساعت بعد از آن ائتلاف بین‌المللی بیانیه‌یی صادر کرد و گفت:‌

هواپیماهای ما به کار خود در آسمان سوریه ادامه می‌دهند. آنها کماکان به بمباران اهداف داعش می‌پردازند. به شما هشدار می‌دهیم از مسیر ما کنار بروید.
این امر بسیار عجیب بود زیرا بلافاصله رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در واشینگتن ظاهر شد و از او سؤال شد که آیا مطمئن است هواپیمای آمریکایی توسط روسها سرنگون نخواهد شد، او گفت مطمئن است که خلبانان آمریکایی می‌توانند از خود مراقبت کنند.

با وجود برخورد کلامی و تاحدودی تهدید آمیزی که وجود دارد رئیس ستاد مشترک تلاش کرد محتاطانه صحبت کند و شاید قدری اوضاع را آرام کند ولی نباید اشتباه کرد که از زمانی که آمریکا هواپیمای جنگی سوریه را سرنگون کرد، لفاظی ها تشدید شده است».

در سوریه جنگ هر روز پیچیده‌تر می‌شود، رژیم ایران اکنون به شکل بسیار تهاجمی وارد می‌شود، روسها تهدید می‌کنند. هواپیماهای رژیم سوریه جایی پرواز می‌کنند که می‌دانند آمریکا آنها را خواهد دید و آمریکا می‌گوید که عقب بکشند. این جنگی است که پیچیده‌تر می‌شود. وضعیت بسیار بسیار پیچیده و بسیار خطرناک است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7119848d-ba7f-410a-8158-611630713106"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات