728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

جوانفکر مشاور پاسدار احمدی‌نژاد: شاید نشود به توهین کنندگان علیه روحانی، چندان خرده گرفت

-

جوان فکر
جوان فکر
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌یی پاسدار احمدی‌نژاد در یک درگیری باندی از حمله لباس شخصیهای خامنه‌ای به آخوند روحانی در جریان نمایش روز قدس حمایت کرد و گفت: شاید نشود به توهین کنندگان چندان نیز خرده گرفت زیرا آنها طی چهار سال گذشته شاهد توهینهای زشت تری نسبت به خود بوده‌اند.

وی در کانال تلگرامی خود با اشاره به حواشی روز قدس با عنوان سوزن و جوالدوز نوشت: روحانی در کسوت ریاست جمهوری، مخالفان خود را همواره با استفاده از الفاظی مانند مزدور، بی‌شناسنامه، ترسو، افراطی، جیب‎بر، مستضعف فکری، متوهم، بزدل، کاسب تحریم، فاسد، عقب مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری خطاب کرده است. بدون تردید توهین از بالا به پایین عملی زشت‌تر محسوب می‌شود زیرا به توهین رسمیت می‌دهد و آن را به یک عمل عادی مبدل می‌سازد.

در این میان به رسانه‌های زنجیره‌یی حامی دولت محترم نیز باید متذکر شد که رگ غیرتشان را در خصوص توهین به رئیس جمهور، کمتر متورم کنند زیرا آنها در طول هشت سال ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد، بیشترین توهینها را نسبت به ایشان روا داشتند و از کشیدن کاریکاتور، توهین و هتاکی و دادن نسبتهای خلاف واقع به ایشان هیچ ابایی نکردند. اگر قرار باشد کسانی به‌خاطر توهین به نماینده ملت مورد مواخذه قرار گیرند، قبل از هر کس باید یقه کسانی را چسبید که توهین به نماینده ملت را در ادوار گذشته رسمیت بخشیدند و در چهار سال گذشته نیز ناجوانمردانه‌ترین رفتارهای توهین‌آمیز را علیه دکتر احمدی‌نژاد از خود بروز داده‌اند.

از یک زاویه دیگر نیز می‌توان به این موضوع نگاه کرد و آن توهین به خود. مردم شاهد بوده‌اند که آمریکا و اذنابش و حتی برخی سرسپردگان ابله آنها در منطقه، بیشترین و بالاترین توهینها را در زبان و عمل علیه ملت بزرگ ایران روا داشته‌اند و در این سو، هیچ پاسخ درخوری از سوی رئیس‌جمهور و دولتی که مدعی نمایندگی ملت ایران است، به هتاکان و گستاخان داده نشده است.

مشاور رسانه‌یی پاسدار احمدی‌نژاد در پایان نوشت:‌ توهینهای صورت گرفته نسبت به جناب آقای روحانی اگر ‌چه عملی زشت و ناپسند است اما خوب است ایشان ابتدا یک سوزن به خودشان بزنند و سپس یک جوالدوز به دیگران!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b685f7dc-add8-4f96-914f-5262e335356f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات