728 x 90

تهديدهاى ايران عليه ساير كشورها,استان خراسان,روابط ایران و کشورهای منطقه,روابط ایران عربستان,

تهدید موشکی علم‌الهدی در مقابل عربستان

-

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، ضمن سوزش شدید از کسادی بازار نمایش موسوم به روز قدس، عربستان را تهدید به براندازی و موشک زدن به ریاض کرد

وی گفت: کسانی‌که از شرکت در این مراسم بدون عذر اینها واقعاً سر باز زدند، کسانی هستند که اینها حاضر نشدند در جبهه جنگ با کفر حضور بهم برسانند.

و امروز بعد از 38سال موشک بالستیک ما دنیا رو تکان می‌دهد و جهان را زیرو می‌کند. ما به این قدرت رسیدیم. این نشانه‌گیری دقیق و نقطه زنی موشک ما در دیرالزور خیلی مهم‌تر از نقطه زنی کاخ آل سعود در ریاض نیست، یعنی اگر همین موشک از دل خلیج‌فارس به طرف ریاض سرازیر بشود، همین نقطه زنی رو در کاخ آل سعود خواهد داشت و این تبار ناپاک نجس العین را از صفحه اسلام برمی اندازد.

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد از سرکردگان باند رقیب در دولت و مجلس رژیم خواست از ساخت و ساز با دشمن دست بردارند و شکست برجام را قبول کنند. وی درعین حال تصریح کرد که برجام زیر نظر خامنه‌ای بوده است:
آخوند علم‌الهدی (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۲/۴/۹۶): سیاست گذاران ما در قوه مجریه و در قوه مقننه و مجلس هم این‌قدر درصدد ساخت و ساز با دشمن برنیایند. خب یک نمونه شو دیدید برجام شما شکست خورد، ما نمیخوایم بگیم آقا خدای نکرده در این برجام سوء‌استفاده بوده از همان اول خیانته نه، با اجازه مقام معظم رهبری این کار اقدام شد.

شما خواستید، سیاستتون بود، اجرا کردید، دیدید شکست خورد. دیگه در شکستش که حرفی نیست.

و نمونه‌اش را ما در قضیه برجام دیدیم. ما فنآوری هسته ای‌مان را به این روز نشاندیم و دیدید که چی شد، نه تحریمها برداشته نشد، بر قطر تحریمها هم اضافه شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6578fd2-80b6-498d-ba6d-88c8be4f6d50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات