728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,

یورو ریپورتر: جبهه متحد علیه سیاستهای ویران کننده رژیم ایران

-

شرکت برجسته ترین شخصیتهای بین المللی در گردهمایی سالانه مقاومت ایران
شرکت برجسته ترین شخصیتهای بین المللی در گردهمایی سالانه مقاومت ایران
یوروریپورتر گزارش داد سیاستمداران معروف و رهبران نظامی از آمریکا، اروپا، خاورمیانه و سایر کشورهای اکثراً مسلمان در گردهمایی انبوه اپوزیسیون که توسط ایرانیان در پاریس برای اول ژوئیه سازماندهی شده شرکت می‌کنند.

این رویداد خارق‌العاده بین‌المللی دیدگاه شرکت کنندگان آن را نشان می‌دهد که ضرورتی فوری برای مقابله با اعمال رژیم ایران، خواه در زمینه نقض حقوق‌بشر آن در داخل ایران، خواه سیاستهای مخرب آن در خارج، وجود دارد.

نیوت گینگریچ سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان و کاندید ریاست جمهوری، سناتور جوزف لیبرمن کاندید سابق برای معاون ریاست جمهوری، جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، اد رندل فرماندار سابق پنسیلوانیا در میان شرکت کنندگان می‌باشند.

آنها با هیأتی از کنگره آمریکا و دهها تن از افسران نظامی آمریکا که برخی مواضعی عالی در 4 دولت داشته‌اند همراهی می‌شوند.

این کنوانسیون از شورای ملی مقاومت ایران و برنامه رئیس‌جمهور منتخب آن مریم رجوی حمایت می‌کند. حامیان این رویداد شامل جوامعی از ایرانیان تبعیدی از سراسر اروپا می‌باشند، بسیاری برای ساعتهای طولانی از کشورهای سراسر جهان برای حضور در آن، سفر کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdc8cae9-aca4-4346-91bd-815203cc29c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات