728 x 90

سوريه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,اخبار خاورمیانه,حمله نظامى آمريكا به سوريه,

فاکس نیوز: رژیم ایران و روسیه نباید از خطوط قرمز آمریکا عبور کنند

-

ریک گرنل مشاور سابق سفرای آمریکا در ملل متحد
ریک گرنل مشاور سابق سفرای آمریکا در ملل متحد
رژیم ایران و روسیه نباید از خطوط قرمز آمریکا عبور کنند. ساقط کردن هواپیمای رژیم اسد این پیامها را برای آنها دارد.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 31خرداد 96:‌
بعد از این‌که یک جت جنگنده آمریکایی یک هواپیمای جنگی رژیم سوریه را که نیروهای تحت حمایت آمریکا را هدف قرار داده بود، ساقط کرد، تنش با روسیه بالا گرفت. در این رابطه روسیه طی واکنشی تهدید کرد همه هواپیماهای ائتلاف بر فراز سوریه رد یابی شده و به‌عنوان یک هدف احتمالی با آنها برخورد خواهد شد.
آیا این وضعیت هم‌چنان تشدید خواهد شد؟ ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا می‌گوید طرفین باید هم‌چنان با هم کار کنند.
ژنرال جوزف دانفورد: ما در زمینه تنش زدایی به سختی کار کرده‌ایم. تا اطمینان پیدا کنیم خدمه نیروهای هوایی و پرسنل ما بر روی زمین امن هستند و این‌که به کارزار علیه داعش ادامه داده و آن را شکست دهیم، چرا که ما به همین دلیل در سوریه هستیم.
تلویزیون فاکس نیوز: ... او گفت که هر دو طرف باید با هم کار کنند، اما آیا این کار را خواهند کرد؟
ریک گرنل مشاور سابق سفرای آمریکا در ملل متحد: ... فکر می‌کنم تحت ریاست‌جمهوری ترامپ، دوران جدیدی داریم. در اینجا یک تهدید معتبر در زمینه اقدام نظامی وجود دارد. روی معتبر بودن آن تأکید می‌کنم -- و ما این را در اراده ترامپ و وزیر دفاع جیمز متیس دیده‌ایم که با یک اف 18 هواپیمای رژیم سوریه را که داشت هم‌پیمانان ما را تهدید می‌کرد... ساقط کردند.
فراموش نکنید منافع امنیت ملی آمریکا در داخل سوریه، در این نقطه، فقط در شکست دادن داعش خلاصه می‌شود. ما باید دربیاوریم که سیاست آمریکا در قبال اسد چیست. در دولت قبلی، آنها سیاست آمریکا را تئوریزه کردند و گفتند اسد باید برود، اما هیچ کاری انجام نشد تا به‌طور واقعی اسد را وادار به رفتن کنند... بنابراین، اکنون دولت ترامپ باید دقیقاً مشخص کند که سیاست ما در قبال اسد چیست و بعد بایستی به‌طور خیلی ظریفی، با دیپلوماسی پیش برویم، دیپلوماسی که با یک تهدید معتبر اقدام نظامی پشتیبانی شود تا آن را به انجام برسانیم.
وزیر جیمز متیس کسی است که به‌طور واقعی خواهان جنگ نیست اما مایل است که برای حفاظت از امنیت ملی آمریکا، وارد جنگ شود...
ما از طریق بمباران هواپیماهایی که مواد شیمیایی حمل می‌کردند... و حالا هم با سرنگون کردن این هواپیمای سوری... برای روسیه، رژیم ایران و دیگران روشن ساختیم وقتی آمریکا خطی را ترسیم می‌کند، کسی نمی‌تواند از این خط عبور کند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/665af721-996f-4749-97b1-16157b190d56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات