728 x 90

انفجار تروريستي,

جزییاتی از حمله تروریستی پاریس

-

حمله تروریستی پاریس
حمله تروریستی پاریس

اکنون فاش شده است فردی که در شانزه لیزه پاریس دست به حمله تروریستی زد، در منزل خود نیز مقادیر زیادی سلاح و مهمات داشته است. تلویزیون سی.ان.ان 31خرداد 96

سی.ان.ان: پلیس پاریس یک فرد مسلح را از پای در آورد بعد از آن‌که وی خودرو خود را به یک ماشین پلیس کوبید. بازرسان می‌گویند این می‌توانست بسیار بدتر از این باشد زیرا خودرو مملو از مواد منفجره و سلاح بود.

خبرنگار سی ان ان از پاریس: تحقیقات ضدتروریستی در جریان است. مقامهای فرانسوی به‌دنبال این هستند که انگیزه این مرد چه بوده است؟ وی خودرو خود را به یک ستون خودروهای پلیس کوبید و به یک کامیون پلیس دوبار زد. این عملیات در شانزه لیزه پاریس رخ داد.

این خودرو توسط کارشناسان مواد منفجره چک شد. وزارت کشور فرانسه اعلام کرد این خودرو نه تنها دارای سلاح بلکه دارای مقادیر زیادی مواد منفجره بوده آنهم به میزانی که خودرو را منفجر کند.

داستان این است که آن فرد امیدوار بود با زدن خودرو خود به کامیون انفجاری ایجاد کند. اما انفجاری صورت نگرفت و در عوض یک دود زرد رنگ از خودرو بیرون زد. فردی که در این عمل شرکت داشته یعنی فرد مهاجم کشته شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59820f58-41a1-49a9-80fd-9a2774caa2f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات