728 x 90

انفجار تروريستي,

اعتراف به شلیک‌ هزار موشک به قرارگاههای ارتش آزادیبخش در سال ۸۰

-

اعتراف پاسداران
اعتراف پاسداران
سپاه پاسداران اعتراف کرد که در سال 80، هزار موشک به سمت قرارگاههای ارتش آزادیبخش ملی ایران پرتاب کرده، اما جرأت پذیرش این تجاوز جنایتکارانه به خاک کشور همسایه را نداشته و از اعلام آن خودداری کرده است.

سپاه پاسداران روز ۲۹خرداد ۹۶در خبرگزاری خود نوشت: 18سال قبل، سپاه پاسداران در اقدامی تلافی‌جویانه، با شلیک یک‌هزار فروند موشک و توپخانه بردبلند، مقرهای (مجاهدین) در عمق خاک عراق را از پادگان اشرف گرفته تا العماره مورد اصابت قرار داد. اقدامی که بنا بر ملاحظاتی تا سال‌ها بعد رسانه‌یی نشد اما یک اقدام راهبردی و عبرت آموز به‌شمار می‌رفت.

شایان ذکر است که در 20فروردین 1389 پاسدار رحیم صفوی، سرکرده وقت سپاه پاسداران در اعتراف به این حمله موشکی گفت: «سپاه پاسداران طی یک طرح عملیاتی از ساعت 4 تا 8 صبح تمام مقرهای (مجاهدین) از پادگانهای اشرف گرفته تا العماره را با شلیک بیش از هزار موشک و گلوله توپخانه برد بلند منهدم و تلفات سنگینی را به آنها وارد کرد».

پاسدار حسن عباسی، سرکرده چماقداران خامنه‌ای درباره حمله موشکی به قرارگاههای مجاهدین در سال 80و بحران درونی رژیم بر سر موشک پرانی و تشدید تحریمها گفت:
پاسدار حسن عباسی: ... سیستم موشکی سپاه یک عملیاتی رو علیه پایگاه اشرف انجام داد و پایگاه اشرف رو راکت باران کرد ضربه شدیدی به منافقین اینجا وارد یعنی موازنه وحشت رو از یک سطح بالاتر برده بودیم اجرا کرده بودیم
48ساعت هم از ماجرای حمله موشکی داره میگذره هنوز موضع رئیس‌جمهور محترم‌مون در قضیه این تهاجم موشکی رو هم نشنیدیم...
و من انتظار دارم که کشور ما در طول 24ساعت آینده از رئیس‌جمهور محترم ما دو تا پاسخ رو بشنوه نظر ایشون در مورد موشکبارانی که نیروهای دفاعی ما علیه تروریستها انجام دادند نظر صریح ایشون چیه به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی کشور؟ دوم این‌که نظر ایشون در مورد تحریمها چیست؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66102280-4d78-4ed7-a86c-fe8c1c3ddf84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات