728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,تحريك نيروهاى آمريكا توسط رژيم ايران,روابط ایران و کشورهای منطقه,دخالتهای ایران,

خامنه ای؛ لفّاظی‌های پرهزینه

-

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
ولی‌فقیه ارتجاع 4روز بعد از تصویب قطعنامه تحریمهای جدید علیه رژیم در سنای آمریکا و اظهارات تیلرسون در مورد تغییر نظام به صحنه آمد؛ اما در مورد تحریمها هیچ نگفت و تنها به فحاشی و هارت و پورت نسبت به مقامهای دولت آمریکا پرداخت:
تلویزیون شبکه خبر رژیم، 28خرداد96: «رهبر انقلاب در این دیدار تأکید کردند این انقلاب و نظامی که به وجود آمد این از اول با دشمنیهای سخت مواجه بود حالا به این هارت و هورتهای این بابایی که تازه آمده در آمریکا نگاه نکنید. اینها جدید نیست اینها از اول بود... ... این‌هایی که تازه در آمریکا سر کار آمده‌اند مثل این کسانی که تازه وارد عالم چاقو کشی شده‌اند، این چاقو کشان تازه کار بی‌تجریه که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند نمی‌فهمند چه کار دارند می‌کنند. تا وقتی توی دهانشان بخورد».

خامنه‌ای در ادامه‌ اظهارات خود روشن کرد که این حرفها را برای حفظ روحیة دوستانی می‌زند که دلشان لرزیده است. اما جالب است که وبسایت خود خامنه‌ای، در یک غلط کردم گویی آشکار قسمتهای تند حرفهای او را کمی بعد حذف کرد:
«این را بدانند همه بدانند هم دشمن بداند هم دوستان با اخلاص بدانند هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند. ما به آنها سیلی خواهیم زد».

ولی‌فقیه ارتجاع در سخنانش با طعنه به باند روحانی گفت: «دشمن تلاش دارد تا این ارزشها را از جامعه بگیرد و متأسفانه برخی نیز در این چارچوب قلم‌فرسایی می‌کنند».
خامنه‌ای همچنین بر صدور ارتجاع و دخالت در کشورهای همسایه تأکید کرد و گفت: «اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با عناصرِ فتنه‌گر، در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق وارد ایران شوند...»

شبکه تلویزیونی مزدوران برون مرزی نظام موسوم به المنار به فاصله کوتاهی از حرفهای خامنه‌ای برای کاهش هزینه این حرفها، کلمه دشمن را معنی کرد و ضمن اشاره به حمله نمایشی موشکی سپاه به سوریه گفت: این حمله تنها ساعتهایی پس از سخنان خامنه‌ای مطرح شد که گفت «دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند بلکه «ملت» به آنها سیلی خواهد زد».

رسانه‌های حکومتی هم به‌صورت گسترده آخرین پست اینستاگرامی خامنه‌ای را منتشر کردند که زیر عکس دود یک موشک نوشته است: ما به آنها سیلی خواهیم زد – این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می‌لرزد

ولی واکنشهای سایر مقامات حکومتی به اظهارات تیلرسون اعتراف به وحشت عمیق‌تری است:
شبکه خبر تلویزیون رژیم، 28خرداد96: «دبیر شورایعالی امنیت ملی تأکید کرد افراط‌گرایان آمریکا و داعش دو روی یک سکه‌اند که با هدف مشترک و ابزارهای متفاوت به‌دنبال تاثیرگذاری منفی بر محیط داخلی کشور و امنیتی کردن شرایط جمهوری اسلامی ایران هستند. شمخانی همچنین گفت سخنان ستیزه‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا مصداق بارز توحش مدرن است. تیلرسون اخیر از تغییر نظام ایران با استفاده از برخی عناصر داخلی سخن گفته بود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2cf1fa7-72dc-4db1-8944-690914dade5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات