728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,سوريه,اخبار خاورمیانه,

افزایش حملات وحشیانه اسد و رژیم ایران در شهر درعا

-

بمبارانهای وحشیانه درعا توسط جنگنده های اسد
بمبارانهای وحشیانه درعا توسط جنگنده های اسد
رژیم اسد حملات هوایی را علیه شهر درعا با صدها موشک و بشکه‌ انفجاری تشدید کرده است. بنا‌ به گفته دفاع مدنی در نتیجه این حملات طی دو هفته گذشته حداقل 86تن از شهروندان کشته شده‌اند.

اینها حملاتی است که اخیراً رژیم اسد علیه شهر درعا انجام داده است. بیش از 57هدف در محله‌های شهر درعا و کمپ درعا و جاده سد، با بمبهای آتشزا و ممنوعه ناپالم و بشکه‌های انفجاری صورت گرفته است

شهر درعا با بیش از 600بشکه انفجاری و به همین تعداد یعنی 580موشک زمین به زمین فیل، در 10روز گذشته توسط رژیم اسد هدف قرار گرفته است. بنا‌ به گفته دفاع مدنی 180حمله هوایی نیز علیه این شهر و حومه آن صورت گرفته است.

بمبارانها بر روی محله‌های درعا و حومه شمالی و شمال غربی و همچنین شهرهای حومه شرقی آن متمرکز شده است. در نتیجه این بمبارانها دهها تن از شهروندان کشته و زخمی شدند.

همزمان با بمبارانها، درگیریها میان نظامیان اسد و شبه‌نظامیان متحد آنها از یک‌سو و یکانهای رزمنده از سوی دیگر در محور گردان مهجور در حومه غربی درعا به‌وقوع پیوست.

افزایش حملات نظامی در چارچوب بسیج رژیم اسد و روسیه و رژیم ایران برای پیشروی به سمت محله‌های آزاد شده درعا صورت می‌گیرد. آنها این بسیج گسترده را در پاسخ به پیشروی رزمندگان ارتش آزادی در محله منشیه در غرب شهر درعا شروع کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b92f8b8c-aaa8-4e99-b15b-37a9df858a5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات