728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,سياست تغيير رژيم در ايران,تغيير سياستهاى دولت آمريكا در قبال رژيم ايران,

یک تحلیلگر امور ایران:‌ رژیم ایران دست از پا خطا نخواهد کرد

-

سنای آمریکا
سنای آمریکا
دکتر حسن هاشمیان تحلیلگر امور ایران می‌گوید در قبال تحریمهای سنای آمریکا رژیم ایران دست از پا خطا نخواهد کرد. این رژیم به‌شدت نگران مواضع دولت ترامپ است.

دکتر حسن هاشمیان به اسکای نیوز 18خرداد 96گفت: مجازاتهای سنای آمریکا رژیم ایران را غافلگیر کرد. این مجازاتها مجازاتهای نا محدودی هستند یعنی به رئیس‌جمهور آمریکا اجازه می‌دهد تا هر نوع دیگری از مجازاتها را در صورت نیاز اضافه کند به‌ویژه در مورد سپاه پاسداران. در حال حاضر سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا قرار ندارد. شاید در ماههای آینده مشاهده کنیم که سپاه پاسداران هم به لیست تروریستی آمریکا اضافه شود.

این به‌معنی چالشی بزرگ برای رژیم ایران است. عکس‌العملهایی که در داخل ایران شنیدیم در حد حرف باقی ماند و به‌عمل راه نبرد. دیدیم که در مجلس رژیم تحرکاتی بود و حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس گفت پیش نویسی را علیه این مجازاتها آماده می‌کنیم. سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم هم صحبتهایی در مورد این مجازاتها داشته. او گفت اقدامات آمریکا خصمانه است و آمریکا از التزاماتی که در مورد توافق اتمی داشته خارج شده. شورای ناظر بر توافق اتمی که علی خامنه‌ای هم به‌صورت مستقیم بر آن نظارت دارد در مورد اجرای توافق اتمی جلسه‌یی برگزار کرده است.

حسن هاشمیان در مورد مواضع دولت ترامپ گفت: آمریکا و ترامپ کاملاً آمادگی دارند که توافق اتمی با رژیم ایران را لغو کنند به‌ویژه اگر تحرکی حتی کوچک از طرف رژیم ایران ببینند این تصمیم را عملی می‌کنند. البته از نظر من رژیم ایران جرأت این تحرک را نخواهد داشت. در مورد برنامه موشکی این رژیم از بیست و نهم ژانویه گذشته کاری نکرده‌اند. مانورهای نظامی وجود داشت ولی موشکهای بالستیکی را آزمایش نکردند. تخت روانچی ار مقامهای وزارت‌خارجه رژیم به سوئیس رفته است. او به مسؤلان سویسی گفته رژیم ایران کاملاً آماده است از منافع آمریکا در منطقه حفاظت کند. اگر رژیم ایران دست از پا خطا کند و بخواهد از توافق اتمی خارج شود قطعاً دونالد ترامپ این توافقنامه را زیر پا خواهد گذاشت و خواهد گفت در شرایط تحرکات خصمانه و تروریستی رژیم ایران در منطقه آمریکا به این توافق نیاز ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b06348ab-5352-445e-b113-76b829272c91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات