728 x 90

بحرانهاى اجتماعى,بحران اقتصادى ايران,

وعده‌های توخالی رژیم به گندم کاران

-

دستهای خالی کشاورزان بخاطر وعده های دروغ سران رژیم
دستهای خالی کشاورزان بخاطر وعده های دروغ سران رژیم
با گذشت بیش از یک ماه از برداشت محصول گندم کاران، نهادهای حکومتی از پرداخت پول گندم کاران طفره می‌روند و کشاورزان درانتظار دریافت دسترنج خود می‌باشند.

یکی از سایتهای حکومتی به‌نام بیان روز 29خرداد 96 در جنگ باندی در رابطه با شیادی آخوند روحانی و وعده‌های دروغ وی می‌نویسد: «... . رئیس جمهور... که دست خوبی بر آتش در دادن وعده‌های سرخرمن دارد، نشان داد چهار سال ریاست‌جمهوری ایشان فقط در چند ماه پایانی عمر دولت خلاصه می‌شود و اگر می‌خواهد کاری انجام دهد فقط نزدیک به انتخابات آن را در اولویت قرار می‌دهد».

این سایت حکومتی با اشاره به بازیهای تبلیغاتی رئیس‌جمهور ارتجاع ادامه می‌دهد: «در حالی که راه‌اندازی سامانه کارورزی که به جوانان بیکار پول پرداخت می‌شود و سامانه خدمات رفاهی دولت که به خانواده‌های محروم کمک مالی صورت می‌گیرد و سهام عدالت بخشی از بازیهای وعده گونه دولت برای دل خوش کردن مردم بود که پس از انتخابات و انتخاب مجدد روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور این وعده‌ها هم نیز فروکش کرد و خبری از نتایج این بازیهای تبلیغاتی نیست.»

یکی از کشاورزان می‌گوید: «حدود 20روز گذشته 14تن گندم تحویل مراکز خرید دولت داده‌ام ولی غیر از یک قبض فعلاً پولی به حساب ما واریز نشده است. وی بیان کرد: کشاورزی ما بیشتر به‌صورت قرضی است و هم‌اکنون طلب کاران پول سم، کود و... را از ما طلب می‌کنند و واقعاً خسته شدیم این‌قدر وعده دروغ از مسئولان برای پرداخت پول شنیده‌ایم. این کشاورز پلدختری ادامه داد: سال گذشته هم بین ده تا 15روز تأخیر در پرداخت پول گندم داشتیم».

یکی دیگر از کشاورزان می‌گوید: «این روزها که مردم برای مایحتاج ایام ماه مبارک رمضان نیاز به پول دارند دولت پول کشاورزان را نمی‌دهد».

وی ادامه داد: «این بد قولیهای دولت باعث می‌شود که در سال‌های آینده کسی گندم به دولت تحویل ندهد و در بازار آزاد با میزان کمی به ازای پول نقد به فروش برساند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad6556df-c7dc-4870-b223-74d61893f350"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات