728 x 90

شورای ملی مقاومت ایران,

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶

-

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶
آنتئا مک اینتایر - نماینده پارلمان اروپا، نایب‌رئیس حزب محافظه‌کار انگلستان
 


می‌خواستم بهترین درودهای خودم را به همهٴ شما برای گردهمایی پاریس بفرستم.
من سال گذشته آنجا بودم و این بسیار فرصت فوق‌العاده‌یی بود. اما امسال این جلسه به‌طور خاص اهمیت دارد؛ چون دقیقاً بعد از به‌اصطلاح انتخابات در ایران برگزار می‌شود. از این‌رو من بیش از هر چیز، چشم‌انتظار یک انتخابات واقعی، آزاد و عادلانه در (ایران) هستم. من عمیقاً نگران اقداماتی هستم که توسط رژیم (ایران در دوران) روحانی صورت گرفته است. ما شاهد ۳۰۰۰اعدام توسط دولت او بوده‌ایم. همچنین شاهد سرکوب زنان و ازبین‌ بردن حقوق زنان بوده‌ایم. لذا فکر می‌کنم مردم ایران در حال حاضر چشمانشان را به آینده دوخته‌اند. ولی تا زمانی که ما شاهد انتخابات عادلانه نباشیم و تا زمانی که این رژیم تغییر نکند، شاهد صلح، ثبات و امنیتی که همه خواهان آن هستند، نخواهیم بود. از این‌رو تغییر رژیم ضروری است. من بهترین آرزوها را برای مریم رجوی و برای همهٴ شما به‌خاطر تلاش‌هایتان ابراز می‌کنم و خواهان تغییر این رژیم و صلح واقعی، ثبات اقتصادی و امنیت در ایران هستم.

هاینس بکر - نماینده پارلمان اروپا از اتریش
 

می‌خواهم حمایت کامل خود را از گردهمایی بزرگ ایرانیان در روز شنبه اول ژوئیه در پاریس اعلام کنم و امیدوارم که مجدداً یک پیروزی بزرگ باشد. همان‌طور که می‌دانید ما به‌عنوان دوستان اپوزیسیون ایران در پارلمان اروپا یک گروه قوی متشکل از بسیاری از نمایندگان از ملیتها و گروه‌های سیاسی مختلف هستیم که از جنبش برای تغییر دموکراتیک در ایران به رهبری خانم رجوی حمایت می‌کنیم. گردهمایی پاریس بسیار مهم است. چرا که منعکس‌کننده آمال و آرزوهای مردم ایران است که خواهان دموکراسی و تغییر رژیم هستند. مردم در ایران توسط بنیادگراهای مذهبی مورد سرکوب قرار گرفته‌اند. در عالم واقع تفاوت زیادی بین به‌اصطلاح مدره‌ها و سخت‌سران در (حکومت) ایران وجود ندارد. انتخابات در ایران هرگز واقعی نبوده و نیست، بلکه قلابی است. چون اپوزیسیون حتی حق کاندیدا شدن در انتخابات را ندارد. لذا سیاستمداران در غرب، نباید خودشان را با چنین مسائلی فریب بدهند. بسیاری از ما در پارلمان اروپا به روزهای بعد از آخوندها می‌نگریم. زیرا زنان شجاع و مردان شجاع ایران، به‌خصوص نسل جوان، بسیار شایسته‌تر از آنند که توسط مشتی آخوند حریص و وحشی بر آنها حکمرانی شود. به همین دلیل ما اینجا در پارلمان اروپا شاهد این میزان حمایت از خانم رجوی رهبر اپوزیسیون و جنبشی هستیم که او آن‌را هدایت می‌کند. لذا امیدوارم که گردهمایی بزرگ پاریس مانند سال‌های گذشته عالی باشد و یک گام بزرگ رو به جلو برای انقلاب دموکراتیک آینده ایران باشد.

انور مالک - عضو پیشین هیأت جامعه عرب در سوریه، نویسنده و روزنامه‌نگار

در شروع می‌خواستم بر این مسألهٴ مهم تأکید کنم که تا وقتی این رژیم در ایران حاکم است، هیچ ثباتی در جهان برقرار نمی‌شود. رژیمی که ولی‌فقیه در آن حاکمیت می‌کند و یک رژیم فاشیسم مذهبی و استبدادی را اعمال می‌کند. از این‌رو تغییر و سرنگونی این رژیم یک ضرورت فوری برای امنیت ایران و امنیت کشورهای همسایه و کل جهان است. مقاومت (ایران)، آرزو و تنها امید (مردم ایران) برای تحقق امنیت کشور و حفاظت از آن و دستاوردها، میراث و تاریخ آن است. به این خاطر وعدهٴ همگی شما گردهمایی روز اول ژوئیه است. یک کنفرانس بین‌المللی که در آن چهره‌های مخالف حاکمیت استبدادی، فاشیسم مذهبی و بنیادگرا و تروریست شرکت خواهند کرد. روزی که امیدواریم یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در دگرگونی ایران از یک رژیم استبدادی به یک نظام دموکراتیک باشد. روز تحول از یک رژیم وحشی و خشونت و شکنجه به نور آزادی و ثبات و امنیت. وعدهٴ همگی روز اول ژوئیه با مقاومت ایران و پیروزی به یاری خدا نزدیک است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bde130ad-9dc4-4e5b-9be2-43e66b4fbddd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات