728 x 90

سوريه,

سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم اسد در درعای سوریه

-

 570بشکه انفجاری طی 10روز برای ویران کردن کامل درعا
570بشکه انفجاری طی 10روز برای ویران کردن کامل درعا
عصام ریس سخنگوی جبهه جنوبی ارتش آزادی سوریه به تلویزیون اورینت نیوز گفت آنچه که در روی زمین در درعا می‌گذرد، دلیل روشنی است که روسیه مطلقاً به تعهداتش که در برابر جامعه جهانی ملتزم نبوده است. وی افزود: تهاجم برنامه‌ریزی شده رژیم اسد علیه شهر درعا، با هدف ویران کردن کامل این شهر است.

 

تلویزیون اورینت 27خرداد 96
عصام ریس سخنگوی جبهه جنوبی ارتش آزادی سوریه:

در سکوت جامعه جهانی رژیم اسد سیاست زمین سوخته را پیش می‌برد. روسیه هم خوش‌آمد می‌گوید. روسیه فقط در آستانه شرکت می‌کند و آن را با کشورهای ضامن و ناظر تبلیغ می‌کند اما آنچه که امروز بر روی زمین اتفاق می‌افتد، دلیل روشنی است که آستانه تنها حرف توخالی است. روسها مطلقاً به هیچ‌کدام از بندهای توافقنامه از زمان شروع روند اجرای توافقنامه آتش ملتزم نبوده‌اند.

ارتش آزادی سوریه مکانیزم یادداشت تفاهم را رد کرد اما کشورهای ضامن با آن موافقت و آن را امضا کردند و آن را اجرایی محسوب کردند. آنچه که امروز در درعا جریان دارد و حمله برنامه‌ریزی شده با 570بشکه انفجاری طی 10روز و بیش از 240حمله هوایی و بیش از 470موشک زمین به زمین فیل علیه یک منطقه بسیار کوچک که مطلقاً با حلب قابل مقایسه نیست، سناریوی تکرار حلب است. امروز رژیم اسد قصد برا دارد و می‌خواهد آن را از روز زمین پاک کند. علت آن هم شکست و عجز این رژیم برای پیشروی است که سه بار بسیج کرد و برای تهاجم تلاش کرد اما هر بار شکست خورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5c58f7c-da54-44ae-b3a7-bc4be5ede128"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات