728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی کارگران معدن پابدانان کرمان

-

تجمع اعتراضی کارگران معدن پابدانان کرمان
تجمع اعتراضی کارگران معدن پابدانان کرمان
حدود 300تن از کارگران معدن پابدانان جنوب زرند کرمان صبح سه‌شنبه و چهارشنبه 23و 24خرداد 96 در اعتراض به پرداخت نشدن 6تا 8ماه حقوق خود، دست به تجمع زدند.

یکی از کارگران شرکت‌کننده در این تجمع اعتراضی گفت: ”دلایل اصلی اعتراضمان پرداخت نشدن مطالباتمان است که در نتیجه آن دیروز و امروز به اتفاق شماری از همکارانمان در محدوده محل کارمان (اطراف مسیر دو راهی جاده زرند به کرمان) تجمع کرده‌ایم. عده‌یی از همکارانمان از شهریورماه سال ۹۵ تا کنون مطالبات مزدی خود را به‌طور کامل دریافت نکرده‌اند و در این میان گروه دیگری هستند که مطالبات مزدی فروردین‌ماه سال جاری‌اشان هنوز پرداخت نشده و در عین‌حال کارفرما این واحد معدنی از اسفند ماه سال ۹۵ تا کنون بابت حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است“.

یکی دیگر از کارگران معترض در ادامه اضافه کرد: ”یکی دیگر از دلایل اعتراض دو روزه امان عدم بازگشت به کار حدود ۳۰نفر از کارگران اخراجی این واحد معدنی است که در اواخر پایان سال ۹۵پس از اتمام قرار داد تعدیل، اما به‌دلیل مشکلات بیمه‌ای هنوز موفق به دریافت بیمه بیکاری نشده‌اند در کنار پیگیری برای دریافت معوقات مزدی، خواستار بازگشت به‌کار همکاران اخراج شده خود نیز هستیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7d2d952-e8bb-4f9b-85fb-8b036419ae01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات