728 x 90

اخبار اعتراضى,فاجعه ساختمان پلاسكو,اخبار اقتصادی,

خشک شدن مجدد بستر زاینده رود

-

خشک شدن زاینده رود
خشک شدن زاینده رود
جریان آب در زاینده رود مجدداً قطع شده و بستر این رودخانه خشک شد.

بنا‌به خبرهای رسیده، کارگزاران رژیم آخوندی روز جمعه 20خرداد 96مجدداً بدون هیچ دلیلی خروجی سد زاینده رود را کاهش دادند و بستر زاینده رود در شهر اصفهان خشک شد.

در جریان انتخابات قلابی پس از فشارهای قشرهای مختلف مردم در اصفهان، نظام آخوندی نهم فروردین سال جاری خروجی سد زاینده رود را مقداری افزایش و آب در زاینده رود جاری شده بود.

خشک شدن این رودخانه و سایر موارد مشابه که امروزه تحت عنوان بحران آب در ایران‌زمین وجود دارد، تماماً محصول سیاستهای غارتگرانه و چپاولگرانه نهادهای حکومتی است. سد سازیهای بی‌رویه و حفر چاه‌های عمیق و فراوان برای زیرکشت بردن زمینهای وسیع وابسته به ارگانهای چپاول و سرکوب، از جمله سپاه پاسداران و یا منحرف کردن مسیرها رودخانه‌ها برای استفاده در کارخانه‌های همین ارگانها و... این وضعیت را به‌وجود آورده است. این واقعیتی است که امروزه مهره‌های خود این رژیم به‌اجبار با اشاره به تهدیدات امنیتی این وضعیت برای نظام، که منظور همان خشم مردم به‌جان آمده بر اثر این سیاست‌هاست، به آن اعتراف می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/533ec5d3-79a8-4175-b8ec-b403038d54f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات