728 x 90

اخبار آمريكا,

تأکید دریادار جیمز استاوریدیس فرمانده سابق ناتو بر ضرورت گسترش جنگ با تروریسم

-

دریادار جیمز استاوریدیس
دریادار جیمز استاوریدیس
فرمانده سابق ناتو می‌گوید ما باید نیروهای نظامی در عراق را افزایش دهیم و هم‌پیمانان خود را هم وارد جنگ با تروریسم کنیم.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 20خرداد 96: پنتاگون اکنون رویکرد نابود کننده‌ای اتخاذ کرده و بر روی یک استراتژی برای پاک کردن داعش از روی نقشه کار می‌کند. این استراتژی به چه صورت است؟
دریادار جیمز استاوریدیس فرمانده سابق ناتو: می خواهیم از این‌که فقط نقش دفاعی ایفا کنیم فاصله بگیریم و می‌خواهیم جنگ را به زمین آنها بکشانیم. من فکر می‌کنم وزیر جیمز متیس فرد کاملاً مناسبی برای انجام این کار است.
سه نکته است که ما باید به‌دقت در مورد آنها فکر کنیم. یکی افزایش اقدامات مرگبار در عراق و سوریه است. معنای آن احتمالاً افزودن چند هزار نیروی دیگر است یعنی مثلاً از 8000 به 11000نیرو.
دوم، وارد کردن هم‌پیمانان ما و وارد کردن ناتو در این جنگ است. آنها ظرفیتهای عظیمی دارند.
سوم، دنبال کردن موضوع سایبری، قطع تأمین مالی آنها و تعقیب رسانه‌های اجتماعی آنهاست.
اگر ما این 3کار را انجام دهیم، فکر می‌کنم می‌توانیم به سمت نابودی یا مهار آنها حرکت کنیم...
بگذارید در مورد ژنرال متیس صحبت کنیم. او کسی است که با مکانیسمهای پنتاگون... آشناست و فرد مناسبی برای انجام این کار می‌باشد.
فاکس نیوز: ... ما خیلی وقت است می‌دانیم داعش از نفت برای تأمین مالی خود استفاده می‌کند. چرا ما نمی‌توانیم آن را قطع کنیم...
فرمانده سابق ناتو: ما بخش زیادی از آن را داریم قطع می‌کنیم و شاهد هستیم که وجوه بیشتری از طریق دنیای سایبری به‌دست می‌آورند، لذا باید به کاهش مالی آنها از طریق نفت ادامه دهیم. ما باید ترکیه را با خودمان همراه کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb0a691b-69a0-447a-a07e-9958159a31bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات