728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

ابراز وحشت گرداننده باند موتلفه: فتنه خط قرمز نظام است

-

سند 2030 یونسکو
سند 2030 یونسکو
روزنامه رسالت وابسته به باند فاشیستی مؤتلفه 22خرداد96 حرفهای گرداننده این باند را که با اوجگیری جنگ باندی، شدیداً به آخوند روحانی حمله کرده درج کرده است.

محمد نبی حبیبی در حرفهایش با زبان تهدید خطاب به روحانی می‌گوید: «روحانی باید بداند که فتنه، خط قرمز نظام است. بنابراین در مورد انتخاب همکاران خود دقت کند. نباید نظام از یک سوراخ چند بار گزیده شود... . توقع از آقای روحانی این است که صریحاً اعلام کنند فتنه88 و فتنه‌گران، خط قرمز ایشان به‌خصوص برای انتخاب مسئولان است».
وی سپس مسأله سند 2030 را وسط کشیده و با این اهرم نیز روحانی را به چالش می‌کشد و می‌گوید: «نهادهای مربوط در مورد سند 2030 از زمانی مطلع شدند که دولت برای اجرای آن کارگروه تشکیل داد و از این سند رونمایی کرد. این‌که این سند کجا تصویب شده که برای اجرای آن کارگروه گذاشته‌اند معلوم نیست.. ظاهراً پذیرش آن برای دولت بدون این‌که اصل سند در مجلس یا حتی هیأت وزیران مورد تصویب قرار بگیرد، مفروض بوده است».
گرداننده باند مؤتلفه سپس روحانی را متهم به پذیرش آگاهانه سندی برخلاف نظام و... کرده و اضافه می‌کند: «اینکه مسئولان دولتی می‌گویند ما در پذیرش آن حق تحفظ قائل هستیم، نشان می‌دهد مطالبی که در سند آمده و با روح اسلام، نظام، انقلاب و احکام الهی مغایرت دارد را قبول دارند. اما در بند بند این سند آمده که کشورهایی که این سند را پذیرفته‌اند به‌طور کامل برای اجرای آن متعهد شده‌اند، چرا دولت برای اجرای سند تحول در آموزش و پرورش اقدام چشمگیری نکرد، اما برای اجرای سند 2030 از هیأت وزیران تصویب‌نامه گرفته است. این رویکرد چه معنایی می‌دهد؟!»

حبیبی سپس با بهانه قرار دادن عملیات تروریستی اخیر در تهران دخالت و کشتار در سوریه و.. را توجیه می‌کند و می‌گوید: «این حادثه تروریستی باید کسانی را که حضور جوانان ما در عراق و سوریه برای دفع فتنه داعش را زیر سؤال می‌برند بیدار کند. ما اگر در عراق و سوریه با داعش نجنگیم باید در تهران و شهرهای ایران با آنها بجنگیم».
وی سپس سیاست تعامل با غرب آخوند روحانی را مورد حمله قرار می‌دهد و می‌گوید: «برخی از سیاست‌ورزان داخلی ما هنوز هم گرگ‌صفتی دولتمردان آمریکا را درک نمی‌کنند یا خودشان را به عدم درک می‌زنند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02d7ec78-07a7-4071-a8e1-ce89949c58bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات