728 x 90

آزادی سیف الاسلام پسر قذافی توسط شبه‌نظامیان

سیف الاسلام پسر قذافی
سیف الاسلام پسر قذافی
بر اساس گزارشات رسیده سیف الاسلام پسر کوچک سرهنگ قذافی دیکتاتور سرنگون شده لیبی توسط شبه‌نظامیان در شهر زیتان آزاد شده است.

وی که دو سال پیش توسط دادگاهی در طرابلس لیبی به اتهام جنایت علیه بشریت به اعدام محکوم شده بود در حالی توسط شبه‌نظامیان آزاد شد که هم‌چنان از طرف دیوان بین‌المللی کیفری نیز به اتهام ارتکاب جنایت علیه بشریت تحت تعقیب می‌باشد.

بیشتر بدانیم:
سیف الاسلام پسر کوچک سرهنگ معمر قذافی دیکتاتور سرنگون شده لیبی یکی از مهره‌های سرکوب و جنایت در حکومت پدرش بود بگونه‌ای که بسیاری معتقد بودند که او نفر اول در سرکوب شورشیان است.

وی پس از سرنگونی قذافی و سقوط طرابلس در اوت 2011 متواری گشت و حدود یک ماه بعد در حالی که به گفته دستگیرکنندگانش در حال فرار به کشور نیجر بود دستگیر شد. خبر دستگیری وی موجی از خوشحالی و شادمانی مردم در طرابلس و بسیاری از شهرهای لیبی را به همراه خود داشت.

سیف الاسلام از آن زمان به مدت شش سال در زندان بود و اکنون خبر آزاد شدنش توسط شبه‌نظامیانی که در شهر زیتان حاکمیت را به‌دست دارند اعلام شد وی در حال حاضر 45سال دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b31effe-e467-4a80-9765-62e81b5f2b6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات