728 x 90

اخبار اقتصادی,اخاذى از مردم,مسائل اجتماعي ايران,اخبار اعتراضى,درگیری با مزدوران,

تجمع مالباختگان مؤسسه آرمان مقابل فرمانداری همدان

-

مؤسسه آرمان در همدان
مؤسسه آرمان در همدان
به دنبال تجمع مالباختگان مؤسسه آرمان (البرز ایرانیان) در نقاط مختلف، جمعی از مالباختگان همدانی با رفتن به این شعبه در شهر خود خواستار رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده‌های خود شدند و وقتی از شعبه پاسخ نگرفتند به فرمانداری مراجعه نمودند.

سایتهای حکومتی 19خرداد 96 گزارش کردند مالباختگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با عناوینی هم‌چون 'پول ما را پس بدهید ' و... خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت‌شان شدند.

یکی از خانمهای حاضر در تجمع گفت: «مسئولان این مؤسسه با فریب دادن ما پول زیادی از ما گرفته‌اند. ما اعتماد به مؤسسه مبنی بر این‌که تحت نظارت بانک مرکزی است کرده‌ایم و حالا مسئولان باید پاسخ دهند.»

یکی دیگر از آقایان حاضر در جمع با بیان این‌که بعد از عید حساب خود را در این مؤسسه باز نموده‌ام افزود: «خاطرم هست آن‌موقع جلوی در مؤسسه آرمان در ایلام تجمع شده بود که دلیل را از مسئول شعبه همدان پرسیدم و گفت مشکلی نیست و با این‌که از وضعیت مؤسسه خبر داشت من را فریب داد و برایم حساب باز کرد».

وی افزود: «تا هفته قبل هم مسئولان مؤسسه به ما نمی‌گفتند نقدینگی نداریم و هر وقت مراجعه می‌کردیم می‌گفتند چون داریم با یک مؤسسه دیگر قاطی می‌شویم فعلاً سیستم‌های بانک پاسخگو نیستند. تازه دیروز مسئولان بانک اذعان به نداشتن نقدینگی کرده‌اند و گفته‌اند دادسرا حساب‌شان را بلوکه کرده است.»

بیشتر بخوانید:
تجمعات و تظاهرات اعتراضی و گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور
صبح روز سه‌شنبه 1۶خرداد (۶ژوئن) بیش از هزار نفر از غارت شدگان توسط مؤسسات حکومتی موسوم به کاسپین و ثامن‌الحجج که از شهرهای مختلف به تهران آمده بودند در برابر مجلس رژیم تظاهرات کردند. آنها شعار می‌دادند: «هیهات من الذله»، «یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم را بکن»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، سپرده ما مردم روی هواست امروز»، «کاسپین دزدی کرده، سیف [رئیس بانک مرکزی] حمایت کرده»، «مرگ بر سیف»، «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد»، «مدیر بی‌لیاقت استعفا استعفا». برخی از کسانی که از شهرهای مختلف به تهران آمده بودند به نشانه اعتراض کفن بر تن داشتند.
غارت شدگان مؤسسه آرمان از زیر مجموعه‌های مؤسسه کاسپین نیز مقابل بانک مرکزی دست به اعتراض زدند. آنها شعار می‌دادند: «پولهای ما پیش کیه؟! خجالت هم خوب چیزیه!»، «حق ما رو پس بدین، پول ما رو پس بدین».

در مشهد مردم غارت شده در مقابل ساختمان کاسپین در خیابان وکیل آباد دست به تظاهرات زدند. نیروهای سرکوبگر انتظامی با ضرب ‌و شتم و خشونت سعی در متفرق کردن معترضان داشتند. این تظاهرات به درگیری کشیده شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/622dfd8a-dc56-4d54-a802-3a6e94c5e574"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات