728 x 90

آخوند کاظم صدیقی:‌ بیائید بس کنیم، مقابل ولایت حرفی نزنیم

آخوند کاظم صدیقی
آخوند کاظم صدیقی
آخوند کاظم صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران در جمعه‌بازار این هفته 19خرداد 96با حمله به آخوند روحانی به‌خاطر اظهاراتش قبل از نمایش انتخابات درباره 38سال اعدام گفت:‌ «جای بسی تأسف است که بعضی‌ها چه جور روشون میشه خودشون در این جریانهای بودند کنار این جریانهای بودند مگر از گذشته‌های خودتون پشیمان شده اید؟ مگر هویت تون تغییر کرده است؟».

وی برای روحیه دادن به باند شکست خورده ولی‌فقیه ارتجاع در جریان نمایش انتخاباتی گفت:‌
«چه اونهایی که نامزدشون رأی آورد و چه اونهایی که نامزدشون رأی نیاورد آحاد اینها لشگر انقلاب بودند قشون ولایت بودند حضورشون در صحنه مقابله با استکبار بود... در چارچوب قانون اساسی زیر پرچم ولایت انقیاد به مصوبات شورای نگهبان صددرصد پذیرش نظام بود. حمایت نظام بود. حضور حماسی بود. پیشگیری از خیلی از خطرات در صحنه بین‌المللی بود. اما هم اونهایی که رأی نیاوردند بحمدالله ظرفیتی نشون دادند برای خودشون شکست تلقی نکردند برد و باختی نبود. حضور اونها صحنه را گرمتر کرد و هم اونهایی که رأی آوردند باید ظرفیت داشته باشند کسی رو تحقیر نکنند».

آخوند کاظمی افزود:‌ «بیائید بس کنیم بیائید هم حرفمون در چارچوبها و قالبهای شرعی و اخلاقی باشد، هیچ گروهی رو تحقیر نکنیم، به هیچکسی متلک نگوئیم و مقابل صاحب ولایت منشأ مشروعیت خودمون حرفی نزنیم ولو اراده‌اش رو نکرده باشید دشمن بگویند در این نظام افرادی هستند در سنگر نظام نشستند با قانون نظام مسئولیت به‌عهده‌گرفتند ولی نقش اپوزیسیون ایفا می‌کنند این زیبنده هیچ‌کس نیست تا چه برسد به کسی که در لباس روحانیت است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44fa43ee-f4df-458d-9175-066519b2784c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات