728 x 90

فراخوان نصر حریری به نام‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و اخراج رژیم ایران از سازمان همکاری اسلامی

 نصر حریری
نصر حریری
هم‌زمان با برگزاری گردهمایی بزرگ اسلامی-عربی در ماه رمضان با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، تلویزیونهای کشورهای عربی اقدام به پخش مستقیم و گزارشهای متعدد دربارهٴ‌ این گردهمایی کردند.

پخش مستقیم این گردهمایی از جمله توسط تلویزیونهای اورینت‌نیوز تلویزیون اپوزیسیون سوریه، التغییر، العربیه، المصریه و ال.تی.وی مصر صورت گرفت. علاوه بر این دهها پایگاه خبری اینترنتی نیز این گردهمایی را به‌طور زنده پخش کردند.

اورینت‌نیوز تلویزیون اپوزیسیون سوریه: مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران در مراسم افطار رمضان گفت، تروریسم یکی از پایه‌های اصلی سیاست آخوندهای (حاکم بر) تهران است. وی خواستار نام‌گذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی شد. نصر حریری رئیس هیأت اپوزیسیون سوریه در (مذاکرات) ژنو نیز خواستار اخراج (رژیم) ایران از سازمان کنفرانس اسلامی شد و تأکید کرد که (رژیم) ایران حدود 90هزار تن از شبه‌نظامی فرقه‌گرای خود را از تابعیت‌های مختلف، برای قتل مردم و (مقابله با) انقلاب سوریه اعزام کرده است.

گزارش: هیأتهایی از نمایندگان جوامع مسلمان در فرانسه، کشورهای عربی و اسلامی و هیأتی از اپوزیسیون سوریه در مراسم افطار (ماه) رمضان که مقاومت ایران آن‌را در پاریس سازمان داده بود، تجمع کردند. در اینجا همه خواستار همبستگی برای مقابله با بنیادگرایی و تروریسم و فرقه‌گرایی هستند که سرچشمه اصلی آن رژیم آخوندی حاکم بر تهران است.

احمد الخطاب نویسنده و روزنامه‌نگار سوری (گفت): نمی‌توان مشکل سوریه و حتی عراق را حل کرد، مگر این‌که ابتدا کانون مار را که از قم و تهران سرچشمه می‌گیرد، از بین برد. همهٴ شبه‌نظامیانی که در سوریه، لبنان، عراق و یمن کشتار می‌کنند و سر می‌برند، با تأسف شدید با دستورات (رژیم) ایران از قم و تهران کار می‌کنند و از اینجاست که همکاری مشترک بین اپوزیسیونهای عربی و اپوزیسیون ایران ضروری می‌شود.

رهبر اپوزیسیون ایران مریم رجوی بر این ضرورت تأکید کرد که سپاه پاسداران تروریست است و اخراج آن از سوریه و عراق و کشورهای دیگر ضروری است.

نصر حریری (نیز گفت): تا زمانی که این پروژه قبیح (رژیم) ایران در منطقه از بین برده نشود، امنیت و ثبات و صلح پایدار نه تنها در سوریه بلکه حتی در منطقه و در کل جهان برقرار نخواهد شد.

(وی افزود)، اپوزیسیون سوریه خواستار نام‌گذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی شده است. (نصر حریری) همچنین خواستار اخراج (رژیم) ایران از سازمان همکاری اسلامی و از تمامی سازمانهای بین‌المللی شد.

سخنرانی‌های حضار بر روی هماهنگی‌های ضروری و بحث و گفتگوها برای تحقق اهدافی پاک متمرکز بود که مهمترین آن، رها شدن از رژیم آخوندی و از بین‌ بردن آن است.

تلویزیون العربیه: مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران از مواضعی که در کنفرانس عربی، اسلامی، آمریکایی در ریاض اعلام شد استقبال و تأکید کرد که سرچشمه تروریسم و دامن‌زدن به جنگ و بنیادگرایی در منطقه، رژیم ولایت فقیه است. خانم رجوی در سخنرانی‌اش که به‌مناسبت افطار ماه رمضان سالانهٴ مقاومت ایران برگزار شده بود، خواستار اخراج رژیم ایران از سازمان همکاری اسلامی شد.

گزارش: شخصیت‌های عربی و اسلامی و فرانسوی، از ابتکار عملی که رهبر مقاومت ایران مریم رجوی در افطار ماه رمضان مطرح کرد استقبال کردند. آنها تأکید کردند، این ابتکارعمل که سه محور اصلی داشت باعث می‌شود، پروژه توسعه‌طلبانهٴ رژیم ولایت فقیه متوقف شود.

مریم رجوی (گفت): سپاه پاسداران باید به‌عنوان یک سازمان تروریستی اعلام شود، رژیم ولایت فقیه می‌بایست از سازمان همکاری اسلامی اخراج و کرسی آن به اپوزیسیون ایران سپرده شود و مبارزه مردم ایران برای سرنگونی (رژیم) ولایت فقیه باید به‌رسمیت شناخته شود.

ادامه گزارش: خانم رجوی گفت که دشمنی رژیم آخوندی با صلح و امنیت در منطقه بیش از سه دهه به‌طول انجامیده صدور تروریسم و بنیادگرایی بخش جدایی‌ناپذیر از استراتژی این رژیم برای بقای آن است.

شخصیت‌های پارلمانی فرانسوی تأکید کردند که رژیم ایران تروریسم و بنیادگرایی را به کشورهای منطقه صادر می‌کند.

ادامه گزارش: هیأت فلسطینی شرکت‌کننده در این برنامه تأکید کرد که (رژیم) ایران هیچ حمایتی از مردم فلسطین نکرده و فقط به آنهایی کمک می‌کند که در ترویج تروریسم و هرج و مرج در منطقه به آن کمک می‌کنند.

شیخ تیسیر (تمیمی گفت): آمدیم که بگوییم رژیم ایران و رژیم ولایت فقیه در بسیاری از کشورها مثل یمن، سوریه، عراق و لبنان و بقیه کشورها جنایت تروریسم مرتکب می‌شود.

ادامه گزارش: شخصیتها از اردن، الجزایر و اپوزیسیون سوریه نیز در سخنرانی‌هایشان تأکید کردند که رژیم حاکم بر ایران، منطقه را دچار جنگ فرقه‌یی کرده، خودش همراه با شبه‌نظامیانش کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند و منبع اصلی صدور تروریسم و بنیادگرایی شده‌اند؛ (آنها) از جامعه جهانی خواستند در کنار مردم ایران باشند تا آنها به آزادی دست یابند.

تلویزیون الاخباریه: خانم مریم رجوی به‌نام مردم و مقاومت ایران به سه خواسته اساسی فراخوان دادند. اول اعلام سپاه پاسداران (رژیم) ایران به‌عنوان یک موجودیت تروریستی، دوم اخراج رژیم ولایت فقیه از سازمان همکاری اسلامی و دادن کرسی ایران به مقاومت ایران و سوم به‌رسمیت‌ شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگون‌کردن رژیم ولایت فقیه.

این سخنرانی در برنامه (ماه) رمضان ایراد شد که شورای ملی مقاومت ایران آن‌را برگزار کرده بود.

مریم رجوی (گفت): عملکردهای رژیم ایران در منطقه و جهان یک عملکرد خرابکارانه است؛ این چیزی است که کنفرانس عربی، اسلامی، آمریکایی در ریاض بر آن تأکید و خاطرنشان کرده است که مردم ایران اولین قربانی این رژیم هستند.

ادامه گزارش: در این کنفرانس سخنرانی‌های بسیاری ایراد شد که بر فاشیستی‌ بودن رژیم آخوندی و همبستگی ملت‌های عربی و اسلامی با مردم ایران و همچنین بر محکومیت دخالت‌های (رژیم) ایران در منطقه که هدفش ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی است، تأکید کردند.

دومینیک لوفور نماینده مجلس ملی فرانسه گفت: (رژیم) ایران از زمان (روی کار آمدن) خمینی تروریسم را به منطقه صادر می‌کند؛ جنایت ضدبشری بدتری از آنچه که (این رژیم) امروز در سوریه انجام می‌دهد وجود ندارد؛ (رژیم ایران) می‌خواهد این جنایتها را به کشورهای دیگر نیز بکشاند.

در این مراسم هیأت‌های مختلفی از کشورهای عربی و اسلامی شرکت داشتند و همگی آنها تأکید کردند که از رژیم آخوندی زیان دیده‌اند.

استاد جلال گنجه‌ای گفت: صدور انقلاب به کشورهای اسلامی یعنی به اعضای سازمان کنفرانس اسلامی که 57کشور هستند چیزی است که خمینی در وصیت‌نامه‌اش گفته و در قانون اساسی این رژیم تصریح کرده و آن‌را عملی کرده‌اند.

دکتر نذیر حکیم (دبیرکل ائتلاف ملی سوریه گفت): (رژیم ایران)، به سوریه و عراق و همهٴ کشورهای اسلامی و عربی، تروریسم صادر می‌کند.

ادامه گزارش: شرکت کنندگان در این مراسم تأکید کردند که جهان عربی و اسلامی امروز برای متوقف‌کردن دخالت‌های (رژیم) ایران که بر صدور هرج و مرج و خونریزی متکی است، متحد شده‌اند.

در این مراسم مجدداً بر این موضوع تأکید شد که رژیم حاکم بر تهران پایه تروریسم و بنیادگرایی و هرج و مرج در منطقه است و از جامعه جهانی خواسته شد که برای مقابله با سر مار و سرطان تروریسم، موضع قاطعی اتخاذ کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35914e13-a91c-4c1b-ab9b-a26ee858ceb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات