728 x 90

خامنه‌ای: توصیه می‌کنم کسانی که راجع به دهه ۶۰ قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود!

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز14خرداد96 بر سر قبر خمینی به‌مناسبت سالمرگ وی حاضر شد و در زمینه‌های مختلف عقده گشایی کرد.

ولی‌فقیه ارتجاع بعد از این‌که طبق معمول از امام دجالان صحبت کرد و توصیفاتی را نثار منفورترین دیکتاتور تاریخ ایران کرد، نسبت به پیشرفت جنش دادخواهی قتل‌عام 67 عکس‌العمل نشان داد و گفت: اخیراً به وسیله برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم، دهه 60 را مورد تهاجم قرار میدن... توصیه می‌کنم و کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه 60 قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود».
وی در قسمت دیگری از حرفهایش اعتراف کرد و گفت: «ما البته در تحقق بعضی از شعارها انصافاً عقبیم، ما در مورد عدالت اجتماعی عقبیم، در مورد تحقق برخی از مبانی و اصول عقب موندگی داریم».
خامنه‌ای سپس در حالی‌که ارتجاع آخوندی را انقلابیگری می‌نامید روحانی و باند وی را در رابطه با خط سازش مورد حمله قرار داد و گفت: «می شنوم گاهی اوقات بعضی در مقابل شعارهای انقلاب عنوان و مفاهیم عقلانیت را مطرح می‌کنند کأنهو عقلانیت نقطه مقابل انقلابی گریست نه این خطاست عقلانیت واقعی هم در انقلابی گری است... انقلابی‌گری رو به‌عنوان افراطی‌گری و زیاده‌گری، افراط‌گری و این حرفها نفی نکنید... . سازش هم هزینه داره، چالش اگر عقلایی باشد چالش اگر منطبق با منطق باشد اگر با اعتماد به‌نفس باشد هزینه‌اش به‌مراتب کمتر از هزینه سازشه... ما این رو در تعاملات این چند سال اخیر مشاهده کردیم وقتی شما در اون حد عقب‌نشینی کردید تازه یک حرف جدید مطرح می‌کنند».

وی سپس در همین رابطه ادامه داد: «مسئولان کشور هدفشون رو راضی کردن قدرتهای مستکبر قرار ندهند».
وی در ترس از عواقب زهر شقه در سطح بین‌المللی به روحانی گوشزد کرد: «در مسایل جهانی هم از کشور باید صدای واحدی شنیده بشود، این را همه مسئولان محترم کشور توجه کنند، یک صدای واحد قوی در مسایل مهم بین‌المللی باید در داخل کشور شنیده بشه».
ولی‌فقیه ارتجاع سپس به نمایش انتخابات پرداخت و بعد از تکرار ارقام نجومی مهندسی شده و حرفهای تکراری که این تأیید نظام است، به تناقض‌گویی در رابطه با نتیجه این نمایش پرداخت و گفت: «شورای محترم نگهبان صحت انتخابات را اعلام کرد البته اعلام کردند به ما هم گزارش رسیده بود که تخلفاتی انجام گرفته است، این تخلفات رو باید البته دنبال بکنند اگر ‌چه که این تخلفات به نتایج انتخابات هیچگونه اثری نگذاشته است و نمی‌گذارد اما بالاخره تخلف، تخلف است مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست، این تخلفات رو مسئولان با جدیت دنبال کنند متخلفین رو مشخص بکنند تا اینگونه تخلفات در انتخابات ما که ما انتخاباتهایی این ملت در پیش دارد در انتخابات گوناگون این تخلفات برافتد دیگه ما این جور تخلفات دیگه نداشته باشیم».
وی سپس ضمن نشان‌دادن وحشتش از تکرار قیام 88 بدون این‌که به برنده نمایش انتخابات تبریکی بگوید، روحانی و باندش را بی‌ظرفیت و باند خودش را باظرفیت خواند و گفت: «بعضی هستند اگر برنده هم بشند در یه قضیه‌ای بی‌جنبه‌گی نشان میدن، بی‌ظرفیتی نشان میدن.. ، اون کسانی هم که موفق نشدن ظرفیت نشان‌دادن برخلاف سال 88 که اون مشکلات رو برای کشور به‌وجود آوردن».

ولی‌فقیه ارتجاع همچنین با نگرانی از اوضاع منطقه و انزوای بیش ‌از حد رژیم گفت: «دشمنان ما بیکار نیستند.. دشمن در کمین است...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c80844c0-4567-4722-a530-304e457134d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات