728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

سیر صعودی جنگ و دعوای فیزیکی!

-

مجلس ارتجاع، 10خرداد 96-انتخاب هیأت رئیسه
مجلس ارتجاع، 10خرداد 96-انتخاب هیأت رئیسه
آنچه در بالا می‌بینید، تازه‌ترین عکس از نزاع و سگ‌دعوای معمول وحوش در مجلس ارتجاع نظام آخوندی است. یکی در حال حمله است تا دیگری را گاز بگیرد و بقیه در حال کنترل او هستند…

یکی از پیامدهای ناگزیر نمایش انتخابات قلابی ریاست‌جمهوری رژیم، تشدید نزاع باندهای مافیایی نظام آخوندی است. این نزاع طیف وسیعی را در زد و خورد دو باند اصلی نظام یعنی باند خامنه‌ای و باند روحانی شامل می‌شود.
عصبانیت و کتک‌کاری، شایع‌ترین نزاع بین باندها در این مرحله است. این عصبانیت در واقع تجلی جنگ بر سر منافع باندی در قدرت وچپاول است و هر کدام سهم بیشتری از غارت مردم ایران را خواستارند.

بطور خاص بعد از نمایش انتخابات، از آنجا که ولی‌فقیه در مهندسی برای آوردن مهرهٴ جلاد شکست خورد، حالا اعضای باند او به هر نحوی که شده این ناکامی را در جنگ و جدال با باند مقابل بروز می‌دهند. این شکاف عمیق شده بعد از نمایش انتخابات، در هر صحنه‌ای به شکلی بروز پیدا می‌کند.
تصویر سگ‌دعوای تازه مجلس ارتجاع آن‌قدر واضح و گویاست که دیگر نیاز به توضیح و تفسیر ندارد. با این‌حال رژیم دجال آخوندی از زبان نمایندگانش منکر این جنگ و دعواهاست. مثلاً حرف‌های یکی از نمایندگان در اینباره را بخوانید:
«ماجرای عکس جنجالی دیروز مجلس… در جریان انتخاب هیأت‌رئیسه مجلس عکسی از لحظه مذاکرات نمایندگان با عارف انتشار یافت که بازتابهای گسترده‌یی داشت…» (سایت حکومتی خرداد-11خرداد 96)

یعنی آن دورخیز کردن برای حمله، دارد درست ”لحظه مذاکرات“ را نشان می‌دهد. این هم یک مدل از مذاکرات در رژیم آخوندی است. اما ادامه ماجرا:
«آقای یوسف‌نژاد… برای کسب تکلیف به صندلی آقای عارف مراجعه کرد و از آنجا که نمایندگان همسو به اتفاقات در صحن مجلس حساس بودند؛ برای کمک فکری به عارف به صندلی او نزدیک شده و در حال مذاکره بودند که خبرنگاران عکس مذکور را در گرماگرم مذاکرات دوستانه گرفته و بر خروجی سایتها درج کردند…». (همان منبع)
حالا خوب است ”کمک فکری“ است آنهم در ”گرماگرم مذاکرات دوستانه“!! و الا.... 
 
یک کتک‌کاری دو روز پس از نمایش انتخابات:
«درگیری فیزیکی میان جدیدی و دبیر در شورای شهر تهران… جزئیات کتک کاری در جلسه علنی این شورا در روز یکشنبه 31اردیبهشت 1396… جلسه امروز شورا را متشنج کرد. به گزارش ایسنا، صبح امروز دو عضو شورای شهر تهران… با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که متأسفانه به درگیری فیزیکی انجامید».

یک کتک‌کاری دیگر و باز هم دو روز بعد از نمایش انتخابات:
«درگیری در شورای شهر اهواز. دبیر هیأت بازرسی انتخابات شوراهای استان خوزستان، زاهد فردوس پناه، که برای پیگیری برخی ادعاها درباره بروز تخلفات در شمارش آرای شورای اهواز به فرمانداری اهواز رفته بود… درگیری میان وی و عوامل اجرایی روی داد». (سایت حکومتی ساعت 24- 31اردیبهشت 96)

به‌راستی چه شده است که بعد از گذشت یک هفته از نمایش انتخابات ریاست جمهوری، کتک‌کاری و جنگ‌گرگهای رژیم این‌طور روند صعودی پیدا کرده است؟ در کمتر از 10روز سه کتک‌کاری و دعوا و درگیری. تازه‌یینها مواردی است که در رساناهای رژیم درز پیدا کرده است.
به‌نظر می‌رسد پس از برگزاری نمایش انتخابات و نوشیدن جام‌زهر شقه توسط ولی‌فقیه طلسم‌شکسته، زهر دارد در اعماق پیکر فرتوت نظام آخوندی اثر می‌کند و شیرازة این رژیم قرون‌وسطایی را از هم می‌پاشد.
این همان روندی است که مقاومت ایران از ابتدا پیش‌بینی کرد، مبنی بر این‌که نظام ولایت از این نمایش انتخابات به‌طور کیفی ضعیف‌تر بیرون خواهد آمد و بیش از پیش در باتلاق نزاع باندهای مافیایی خود فرو خواهد رفت.

آری، آثار زهر شقه از زهر اتمی هم بسا برای ولی‌فقیه خطرناک‌تر است. چرا که از پیامدهای بی‌واسطه زهر شقه، گسترش اعتراضات مردم چپاول شده است که طی همین چند روزی که از نمایش انتخابات قلابی می‌گذرد، آثار فزایندهٴ آن را به‌وضوح می‌توان دید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc8dac68-011d-4c99-93f8-efd31b4779e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات