728 x 90

زندانیان سیاسی,كارشكنى در رسيدگى به زندانيان سياسى,

محمد نظری ٢٤سال مقاومت در زندانهای رژیم ایران

-

زندانی سیاسی محمد نظری
زندانی سیاسی محمد نظری
محمد نظری، زندانی سیاسی و بیمار محبوس در زندان گوهردشت کرج بیست و چهارمین سال حبس خود را در این زندان آغاز کرد. این زندانی سیاسی با وجود بیماری قلبی و آرتروز گردن به‌دلیل پروسه مبهم و پر ابهام اداری تاکنون از آزادی مشروط، مرخصی و رسیدگی پزشکی محروم مانده است.

وی سه‌شنبه ۹خرداد ماه ۱۳۹۶، بیست و چهارمین سال حبس خود را بدون مرخصی و محروم از رسیدگی پزشکی آغاز کرد. محمد نظری ٩خردادماه سال ١٣٧٣ از سوی مأموران امنیتی سپاه موسوم به ابوذر بوکان بازداشت و از آن زمان در زندانهای ارومیه و گوهردشت محبوس بوده است.

به گفته محمد نظری اداره اطلاعات رژیم آخوندی در ارومیه مانع درخواست وی برای آزادی مشروع است وی سال گذشته طی نامه‌یی نوشت:
 
«گویا بعد از گذشت نزدیک به ۲۳سال، هنوز عقده‌ها و کینه‌های وزارت اطلاعات تمام شدنی نیست که با ارسال نامه به مراجع قضایی مانع از آزادی و یا انتقال به زندان شهرستان می‌شود و این جای تأسف دارد که قوه قضاییه تبدیل به مأمور بله قربان دیگر شده که هیچ اختیاری از خود ندارد و این باعث خجالت و شرمساری دستگاه قضاییه است. با این‌که طبق قانون خود نوشته من باید آزاد می‌شدم، اما به‌خاطر دل خوشی دیگران، مانع از اجرای عدالت می‌شوند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee69a7d4-08a4-44be-883c-7c482f79b86a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات