728 x 90

اخبار خاورمیانه,

انفجار یک خودروی حامل مواد منفجره در القطیف واقع در شرق عربستان

-

خودرو انفجاری
خودرو انفجاری
تلویزیون العربیه گزارش داد بعداز ظهر روز پنجشنبه 11خرداد، یک خودرو که در منطقه میاس در استان قطیف واقع در شرق عربستان متوقف شده بود، منفجر شد.

اطلاعات اولیه از کشته شدن دو سرنشین خودرو حکایت دارد که به گفته مقامهای عربستان، از افراد تحت تعقیب بودند.

منابع آگاه می‌گویند که این خودرو، حامل مهمات و مواد منفجره بود و «تروریست‌ها» قصد داشتند محموله را به منطقه العوامیه ببرند. دو فرد تحت تعقیبی که در این خودرو کشته شدند: «فاضل الصمویل» و «محمد الصمویل» نام دارند. شمار دیگری از افراد تحت تعقیب از جمله فاضل آل حماده از صحنه حادثه فرار کردند.

العربیه افزود فیلم‌های ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، خودرو را در حال سوختن در آتش‌نشان می‌دهد. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند که هنگام انفجار، صدای تیراندازی هم شنیده شد.

نیروهای امنیتی به سرعت محل حادثه را محاصره کردند.
برخی از کاربران نوشتند که انفجار در نزدیکی مسجد شیخ حسین العمران روی داد که پیشتر و در ماه رمضان گذشته هم در یک حمله تروریستی، هدف قرار گرفته بود.

شایان ذکر است که منطقه میاس در ساعت‌های غروب، پر ازدحام می‌شود. این منطقه در مجاورت بازارها و مناطق تجاری قرار داد که به‌ویژه در ماه رمضان، شاهد اقبال زیاد مردم است.

فیلم‌ها و عکس‌های منتشره در شبکه‌های اجتماعی، دود سیاه غلیظی در آسمان منطقه نشان می‌دهد.

شایان ذکر است که دو روز پیش منطقه المسوره در استان قطیف، شاهد حمله به یک خودروی امنیتی بود که به زخمی شدن یکی از نیروهای ویژه انجامید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e7c9962-b6ef-402c-96a9-c3813b9287a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات