728 x 90

انور مالک: سفرای رژیم ایران باید از تمامی کشورهای عربی و اسلامی و غربی و سازمانهای بین‌المللی اخراج شوند

انور مالک نویسنده و روزنامه‌نگار الجزایری
انور مالک نویسنده و روزنامه‌نگار الجزایری
انور مالک نویسنده و روزنامه‌نگار الجزایری و عضو پیشین هیأت جامعه عرب در سوریه طی مقاله‌یی که در رسانه‌های مختلف عربی انتشاریافته، نوشت: باید قطعنامه‌های بین‌المللی تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل علیه دخالت‌های (رژیم) ایران در منطقه صادر شود و سفرای این رژیم از تمامی کشورهای عربی و اسلامی و غربی و سازمانهای بین‌المللی اخراج شوند.

وی خواستار به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت به‌عنوان تنها نمایندهٴ قانونی مردم ایران و محاکمه بین‌المللی سران رژیم حاکم بر ایران به‌خاطر ارتکاب جنایات جنگی شد.

بخش‌هایی از این مقاله:
انور مالک در شروع مقاله خود با اشاره به اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی و آمریکا در ریاض، می‌نویسد:
«رهبران شرکت‌کننده در این جلسه (تاریخی) در سخنانشان سران (رژیم) ایران را محکوم کردند و مسئولیت تروریسمی که منطقه را هدف قرار داده برعهدهٴ این رژیم دانستند. طبعاً مهمترین اظهارات در اجلاس سران اسلامی و عربی و آمریکا در ریاض... توسط ملک سلمان... صورت گرفت که تأکید کرد، (رژیم) ایران در رأس تروریسم جهانی است... آنچه در اجلاس سران در ریاض رخ داد اشاره‌یی به این است که زمان خلع‌ید از آخوندها فرا رسیده است.

انور مالک در ادامه این مقاله اقدامات عملی برای خلع‌ید از رژیم آخوندی در منطقه را از جمله در این محورها برشمرده است:
نابودی نظام بشار اسد و پیگرد حضور (رژیم) ایران در سوریه از طریق ضربه‌زدن به شبه‌نظامیان حزب‌الله و سپاه پاسداران و داعش

کنار زدن پوشش شرعی شبه‌نظامیان شیعی افراطی در عراق (چرا که این شبه‌نظامیان و داعش) هر دو در خدمت تروریسم هستند.
حمایت از مقاومت ایران و به‌رسمیت‌ شناختن شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان تنها نماینده قانونی مردم ایران.

اخراج سفرای آخوندها از همه کشورهای عربی و اسلامی و غربی و سازمانهای بین‌المللی مثل سازمان ملل و غیره و تحویل دادن سفارتخانه‌ها و دفاتر به اپوزیسیون ایران.

پیگرد مقامات (رژیم) ایران در دادگاههای بین‌المللی به اتهام جنایت جنگی و جنایت‌های ضدانسانی و کشتار جمعی در کشورهای عربی و اسلامی توسط شبه‌نظامیان شیعی و تروریست مورد حمایت مستقیم (رژیم) ایران و سپاه پاسداران

پیگرد خامنه‌ای که از شبکه‌های اطلاعاتی و اقتصادی در جهان برای انجام اعمال تروریستی برخوردار است...

و صدور قطعنامه‌های بین‌المللی تحت فصل هفتم علیه دخالت‌های (رژیم) ایران در منطقه و تعقیب نظامی، امنیتی، مالی و فکری شبه‌نظامیان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07f6abc1-ec44-4d92-8933-951022049a2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات