728 x 90

شورای نگهبان رژیم ضمن تأیید نتایج نمایش انتخابات خواستار رسیدگی قاطع، دقیق و سریع به تخلفات انتخاباتی شد

شورای نگهبان ارتجاع
شورای نگهبان ارتجاع
بالاخره شورای نگهبان رژیم ولایت‌فقیه بعد از دو هفته جنگ و جدال باندی در رأس نظام حول تقلبات نجومی امروز 9خرداد 96 نتیجه نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم را تأیید کرد. با این توجه که به‌رغم تأیید آن با بیان جملاتی زمینه جنگ باندی حول این مسأله را برای آینده باز گذاشت.

شورای نگهبان ارتجاع در بیانیه خود آورده است: «شورای نگهبان بعد از بررسی این گزارشها و شکایات به این نتیجه رسید که در برخی موارد وقوع تخلفات یا جرایم در برخی موارد از بندهای مورد شکایت محرز می‌باشد و وقوع تخلفاتی به اثبات رسیده است و لذا علاوه بر اقدامات و پیگیریهای قضایی قبلی، در موارد اخیر نیز به‌منظور برخورد با متخلفین مراتب جهت رسیدگی قضایی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد. اکنون و پس از بررسی موارد فوق در جلسات شورای نگهبان و توجه به شکایات مطروحه این شورا در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری را اعلام می‌نماید. امیدواریم که رسیدگی قاطع، دقیق، سریع و عادلانه به تخلفات ارسالی به قوه قضاییه به‌گونه‌یی باشد که در آینده شاهد چنین رفتارهایی در نمایش اقتدار مردم عزیز و شریف ایران اسلامی نباشیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83d43a4a-a470-43ab-a40b-4c47c7b02c17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات