728 x 90

تشدید سرکوب تحت عنوان ماه رمضان و روزه‌خواری

تشدید سرکوب تحت عنوان ماه رمضان و روزه‌خواری
تشدید سرکوب تحت عنوان ماه رمضان و روزه‌خواری
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز 9آبان 96 از زبان سرکرده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نوشت: «تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام و در داخل خودرو جرم است». و «بدحجابی و کشف حجاب نیز جرم محسوب می‌شود و دستگاه قضایی در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند.».

پاسدار تقی مهری برای توجیه این میزان دخالت در زندگی شخصی مردم در حاکمیت این رژیم ضدبشری می‌گوید: «داخل خودرو محدوده شخصی محسوب نمی‌شود... . تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام و در داخل خودرو جرم بوده و پلیس بعد از دستگیری این افراد را تحویل مراجع قضایی خواهد داد».

سرکرده نیروی انتظامی ادامه می‌دهد: «بد پوششی و کشف حجاب نیز جرم مشخص شده و مخالف شئونات اسلامی است؛ پلیس مواردی را که مشاهده کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.».

رژیم آخوندی به‌خصوص پس از نمایش انتخابات و زهر شقه نیاز بیش از پیش به سرکوب برای رعب و وحشت در جامعه و جلوگیری از خیزشهای اجتماعی دارد و شدت سرکوب را با بهانه‌هایی هم‌چون ”تظاهر به روزه‌خواری در داخل خودرو جرم است“ بالا برده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3db211df-74b7-4ebf-8d36-89661b58e7de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات